بازتاب اقدام رضا صادقی خواننده محبوب ایرانی که حضانت کودک اصفهانی رها شده را پذیرفت(عکس،ویدئو)

© Fotolia / Chihanaبازتاب اقدام رضا صادقی خواننده محبوب ایرانی که حضانت کودک اصفهانی رها شده را پذیرفت(عکس،ویدئو)
بازتاب اقدام رضا صادقی خواننده محبوب ایرانی که حضانت کودک اصفهانی رها شده را پذیرفت(عکس،ویدئو) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کودک رها شده در خیابان های تهران به حضانت هنرمند محبوب ایرانی "رضا صادقی" ایرانی درآمد.

به گزارش اسپوتنیک، چندی پیش خبر رسید که مادری کودک خود را در خیابان های اصفهان به علت فقر و نداری رها کرده است. پس از اینکه خبر این نوزاد در شبکه های اجتماعی منتشر می شود، رضا صادقی اعلام می کند که تمام هزینه های این نوزاد پنج ماهه را تا هر سنی می پردازد. چندی پیش وی با انتشار فیلمی از نوزاد پنج ماه رها شده در شهر مباركه عنوان می کند که آماده پرداخت تمام هزینه‌های این نوزاد می باشد.

پس از انتشار این ویدیو در سایت اشتراک ویدیوی یوتیوب، کاربران بسیاری نظر موافق و مخالف خود را نسبت به این اقدام وی ابراز کردند. برخی اقدام وی را تحسین می کنند و برخی از این کار گله کرده اند.
کاربران بسیاری در شبکه های اجتماعی نوشته اند که این کودکان یکی دوتا نیستند و محدود به این کودک 5 پنج ماهه نمی شوند. آنها معتقدند که این اقدام هنرمند ایرانی باعث می شود که افراد سود جو و کسانی که از لحاظ ملی در مضیقه هستند، فکر کنند که می توانند بچه های خود را در خیابان ها رها کنند چرا که در نهایت یک هنرمند یا شخصی پولدار آنها را به حزانت می گیرد.
اخیرا در سایت اجتماعی توییتر یکی از کاربران به انتشار عکس هایی از نخستین دیدار این هنرمند با این نوزاد پرداخت. لحظه در آغوش کشیدن این نوزاد صحنه بسیار تاثیرگذاری را بوجود آورد.

بسیاری از کاربران این اقدام وی را تحسین کردند. او در این ویدیو با تمام وجود و احساس با کودک سخن می گوید و او را نوازش می کند.
یکی از کاربران شبکه اجتماعی فیس بوک معتقد است که امثال این هنرمندان در کل دنیا بسیار کم هستند.
همچنین گفته شده است که نامی که برای این کودک انتخاب شده "ترانه ایران" می باشد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала