شگفتی گزارشگر خبرگزاری سی ان ان از کیفیت بالای جاده های ایران و نظر متفاوت کاربران (عکس)

© Flickr / xiquinhosilvaиран тегеран
иран тегеран - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چندی پیش خبرنگار CNN در آلمان در صفحه ی مجازی خود در ایستاگرام نوشت که به عنوان یک آلمانى همیشه تحت تاثير کیفیت بالاى اتوبان های ایران هستم. این موضوع به شدت مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، فردریک پلتن خبرنگار شبکه "سی ان ان" ماه اخیر در سفری که به ایران داشت تحت تاثیر کیفیت بالای جاده های ایران قرار گرفت و این موضوع را در صفحه های مجازی خود در فضای اینترنت به اشتراک گذاشت.

واکنش کاربران ایرانی در رابطه با انتشار این خبر کاملا متفاوت است. بسیاری از کاربران از این موضوع تعجب کرده اند و می گویند که چطور یک آلمانی می تواند تحت تاثیر جاده های ایران قرار بگیرد. کشور آلمان خودش بهترین جاده ها را دارد.
به نظر می رسد که این تصاویر مربوط به جاده کرمانشاه همدان، گردنه اسد اباد و بیستون و سه راهی نهاوند باشد.
جالب است بدانید که کامنت اکثر کاربران در این رابطه با جملاتی همچون "داداچ داری اشتباه میگی" و "داداش داری اشتباه میزنی" آغاز می شود که نشان می دهد ایرانی های ساکن ایران چندان نیز با نظر او موافق نیستند. آنها بر این باورند که جاده های ایران سالانه چندین هزار نفر را به کام مرگ می کشانند.
برخی نیز با استقبال از نوشته های آقای پلتن می گویند که جاده های ایران خوب است، اشکال در نحوه رانندگی، عدم احترام به قوانین و کیفیت نسبتا پایین خودروهای موجود در ایران است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала