زاخارووا: طنز، سلاح فوق سری روس ها است

© Sputnik / Vladimir Astapkovichزاخارووا: طنز، سلاح فوق سری روس ها است
زاخارووا: طنز، سلاح فوق سری روس ها است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ماریا زاخارووا، سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به گزارش مرکز ارتباطات استراتژیک StratCom که در آن برنامه تلویزیونی فکاهی ک و ن، ابزاری در ارتباطات سیاسی استراتژیک روسیه شناخته شده است، اظهار داشت انتشار این گزارش از یک سو اقدامی منطقی در قبال روسیه ولی از سوی دیگر بسیار خنده آور است.

StratCom یک مرکز پژوهشی موسوم به "مرکز ارتباطات استراتژیک" است که در کشورهای حوزه دریای بالتیک تحت سرپرستی ناتو فعالیت می کند.

زاخارووا: ناتو کم مانده کمدین های روس را هم به دسیسه جویی علیه غرب متهم کند - اسپوتنیک ایران
زاخارووا: ناتو کم مانده کمدین های روس را هم به دسیسه جویی علیه غرب متهم کند
پیش از این گزارش شده بود که این مرکز پژوهشی قصد دارد 17 مارس یک نشست مباحث با عنوان "خنده های StratCom: تفحصات برای دستیابی به فرایند تحلیل شبکه ای" را در شهر ریگا پایتخت لتونی برگزار کند و قرار است در این نشست گزارشی ارائه شود که در آن برنامه تلویزیونی فکاهی ک و ن به عنوان تهدید استراتژیک شناخته شده است.
ک و ن یک برنامه تلویزیونی فکاهی در شبکه تلویزیونی یک روسیه است که محور آن مسابقه فکاهی گویی بین تیم های جوانان از سراسر روسیه و کشورهای همسود است.
ماریا زاخارووا امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه تحلیلگران ناتو سرانجام موفق شدند سلاح فوق سری روس ها را فاش کنند، گفت: "در شرایطی که تروریسم شیمیایی جهان را تهدید می کند و خطر اشاعه تسلیحات کشتار جمعی و افتادن آن به دست تروریست ها هم وجود دارد، آنها (تحلیلگران ناتو) بزرگترین تهدید را معرفی کردند و آن برنامه تلویزیونی ک و ن است! این باورنکردنی است".

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала