ناتالیا پاکلونسکایا: کی یف دیگر باید شبه جزیره کریمه را جدا از خود بداند

© Sputnik / Alexander PolegenkoПрокурор Республики Крым Наталья Поклонская во время III Конференции Крымского регионального отделения партии "Единая Россия" в Симферополе
Прокурор Республики Крым Наталья Поклонская во время III Конференции Крымского регионального отделения партии Единая Россия в Симферополе - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ناتالیا پاکلونسکایا عضو مجلس دومای روسیه اعلام نمود: اکنون زمان آن فرا رسیده است تا اکراین، شبه جزیره کریمه را جدا از خود محسوب نماید.

Осень в Крыму - اسپوتنیک ایران
نظرسنجی اسپوتنیک - بیش از یک سوم مردم آلمان و ایتالیا کریمه را متعلق به کشور روسیه می دانند
به گزارش اسپوتنیک، در حال حاضر، شبه جزیره کریمه در حال برگزاری جشن سومین سالگرد رفراندوم ماه مارس می باشد، این رویداد برگی جدید در تاریخ توسعه این جزیره محسوب می گردد. اما این جشن امسال با حضور روسیه (میهن تاریخی این منطقه) برگزار می گردد.
ناتالیا پاکلونسکایا عضو مجلس دومای روسیه و دادستان کل سابق کریمه در مصاحبه خود با خبرگزاری اسپوتنیک اظهار نمود، جایگاه ویژه شبه جزیره کریمه، کیف را در مقابله با روسیه قرار داده است.
پاکلونسکایا در ادامه افزود:

"متاسفانه شرایط کنونی حاکم بر کی یف به گذر زمان بستگی ندارد، بلکه به درایت و وجدان مقامات در رأس قدرت قرار دارد. ما نمی دانیم چه مدت زمان طول می کشد تا افراد مصلح در اوکراین به قدرت برسند، افرادی که به انتخاب اهالی کریمه احترام بگذارند".
از سوی دیگر، دولت کی یف هم اکنون به سرکوبی عقاید مخالفان خود می پردازد. تغییر شرایط در هر صورت امکان پذیر است، اما برای این کار نیازمند اطلاع رسانی مسئولیت کیفری تمامی طرف های درگیر به کودتا در اکراین است".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала