نظرسنجی اسپوتنیک - بیش از یک سوم مردم آلمان و ایتالیا کریمه را متعلق به کشور روسیه می دانند

© Sputnik / Sergey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر Осень в Крыму
Осень в Крыму - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بیش از یک سوم مردم آلمان (%36)و ایتالیا (%34) و همچنین یک چهارم مردم انگلیس (%26)، آمریکا (%23) و یک پنجم شرکت کنندگان فرانسوی (%20) در این نظرسنجی شبه جزیره کریمه را جزئی از کشور روسیه می دانند.

به گزارش اسپوتنیک، به طور کلی تعداد کسانی که کریمه را متعلق به روسیه می دانند تقریبا با کسانی که خلاف این موضوع فکر می کنند برابر هستند و تنها در فرانسه تعداد افرادی که کریمه را متعلق به روسیه نمی دانند بیشتر می باشد.
بیش از سایرین، مردم آلمان البته بیشتر نسل جوان این کشور کریمه را متعلق به روسیه می دانند. در فرانسه افرادی که خلاف این موضوع فکر می کنند عمدتا مسن می باشند — تقریبا یک سوم شرکت کنندگان در این نظر سنجی افراد بالای 55 سال می باشند.
در همین حال 51 درصد مردم آمریکا، 48 درصد فرانسوی ها، 34 مردم انگلیس، 34 درصد ایتالیایی ها و 23 درصد مردم آلمان نتوانستند مالکیت شبه جزیره کریمه را مشخص کنند.
این نظر سنجی توسط یکی از بزرگترین سازمانهای بین المللی نظرسنجی TNS Global که به برگزاری نظرسنجی ها مختلف در جوامع می پردازد، برگزار گردید. در نظرسنجی فوق که از 16 تا 22 فوریه 2017 انجام شد، 5138 نفر از فرانسه، آلمان، انگلیس، ایتالیا و آمریکا شرکت کردند.

 

© Sputnikنظرسنجی اسبوتنیک. بیش از یک سوم مردم آلمان و ایتالیا کریمه را متعلق به کشور روسیه می دانند
نظرسنجی اسبوتنیک. بیش از یک سوم مردم آلمان و ایتالیا کریمه را متعلق به کشور روسیه می دانند - اسپوتنیک ایران
نظرسنجی اسبوتنیک. بیش از یک سوم مردم آلمان و ایتالیا کریمه را متعلق به کشور روسیه می دانند
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала