زیبایی با آرایش، زیبایی بدون آرایش (ویدئو)

اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، در دنیای معاصر با این حجم گسترده تبلیغات مواد آرایشی و دنیای مد، نگاه افراد جامعه نسبت به مقوله زیبایی در زنان به شدت تغییر یافته است. بدین ترتیب گاها زنان زیبایی خود را تنها در گرو مصرف مواد آرایشی می دانند.

از سوی دیگر، پدیده فوق باعث گردیده چنانچه خانمی از مواد آرایشی استفاده نکند و تنها با صورت طبیعی در جامعه ظاهر گردد دیگران به وی به دیده شخصی می نگردند که زیبا نیست و به ظاهر خود نمی رسد.

در ویدئوی زیر، خانمی با انجام آزمایشی دست به ابتکار زده است. ایشان برای سه ماه تنها عکس ها و تصاویر از خود بدون آرایش در فضای مجازی منتشر می نماید. در پیام های کاربران در زیر این عکس ها چنین عباراتی دیده می شد: "من حتی نمی توانم به صورت تو نگاه کنم"، "آه! چقدر زشت"، "صورت تو چقدر زشت است"، "حالم بهم خورد"، "تو خیلی زشت هستی".

سپس این دختر تصمیم می گیرد برای مدتی تصاویر با آرایش کرده خود را در فضای مجازی منتشر نماید، این بار کاربران پیام های زیر را در زیر عکس های وی گذاشتند: "شما بسیار زیبا هستید"، "آرایش تو بسیار قشنگ است"، "خیلی زیاد آرایش کرده اید"، "باید صبح ها بدون آرایش تو را دید"، "تو بدون آرایش زیبا نیستی".

در واقع زنان در دنیای امروز در دوگانگی به سر می برند. آرایش داشته باشند یا نداشته باشند! 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала