آیا 48 ساعت دیگر جهان دگرگون خواهد شد؟

© AFP 2023 / Jerry Lampenآیا 48 ساعت دیگر جهان دگرگون خواهد شد؟
آیا 48 ساعت دیگر جهان دگرگون خواهد شد؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در 48 ساعت آینده جهان ممکن است به شدت تغییر کند.

این امر به روند برگزیت ، انتخابات پارلمانی در هلند و ورشکستگی آمریکا مرتبط است. به گزارش اسپوتنیک، روزنامه آلمانی دی ولت در این خصوص اطلاع داد.

БРИТАНИЯ ВСЁ ДАЛЬШЕ ОТ ЕС, ШОТЛАНДИЯ ВСЁ ДАЛЬШЕ ОТ БРИТАНИИ - اسپوتنیک ایران
بریتانیا هرچه بیشتر از اتحادیه اروپا جدا شده و اسکاتلند از بریتانیا دور می شود
در این مقاله آمده است: " 48 ساعت دیگر جهان کمی تغییر خواهد کرد. آنچه که طی دو روز آینده رخ خواهد داد احتمالا عواقبی خواهد داشت. برای بازارهای جهانی و متعاقبا برای پول های ما. برای سیاست مداران آلمانی که ممکن است با چالش های بی حد و مرزی مواجه شوند. اروپا ممکن است چهره ی خود را تغییر دهد و ابرقدرت جهانی در معرض ورشکستگی قرارگیرد. "
خبرنگاران خاطر نشان می کنند که تا به امروز بریتانیا رسما در روند خروج از اتحادیه اروپا قرار نداشت. اما 13 ماه مارس پارلمان بریتانیا قانونی مربوط به برگزیت را تصویب کرد که به دولت اجازه می دهد، روند خروج از اتحادیه را آغاز نماید. اکنون الیزابت دوم ملکه انگلیس باید انرا امضاء کند. تحلیل گران پیش بینی می کنند که روند خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا در اواخر ماه مارس آغاز شده است. مشخص نیست که چه مبلغی دول اتحادیه اروپا از مقامات بریتانیا برای خروج از اتحادیه طلب کنند. فاکتور مهم در حفظ ثبات قانونی در جزیره عکس العمل سرمایه گذاران به برگزیت است.
15 ماه مارس سال 2017 در هلند انتخابات پارلمانی برگزار خواهد شد که مسئله ی اصلی در آن رهبر حزب راست آزادی گرت ویلدرس است. کارشناسان این دومینو را در کل اروپا در صورت پیروزی پوپولیست ها ی راست پیش بینی می کنند. 15 مارس سیستم ذخیره فدرال آمریکا براساس پیش بینی ها با افزایش نرخ بهره مواجه می شود که ممکن است تاثیرغیر قابل پیش گویی داشته باشد. در سال های 1974، 1987، 2000 و 2008 بازارهای سهام بعد از افزایش نرخ بهره این سیستم ورشکست شدند. خبرنگاران تاکید می کنند که امروز خطرات مانند همیشه زیاد است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала