مادر آمریکایی خودکشی دخترش را به صورت مستقیم از فیس بوک تماشا کرد

© Sputnik / Natalia Seliverstovaمادر آمریکایی خودکشی دخترش را به صورت مستقیم از فیس بوک تماشا کرد
مادر آمریکایی خودکشی دخترش را به صورت مستقیم از فیس بوک تماشا کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جینا کیز آمریکایی سه ساعت دختر خود نیکا ونانت را از طریق پخش مستقیم در فیس بوک تماشا می کرد ، فیلمی که در نهایت با خودکشی دختر به پایان رسید.

به گزارش اسپوتنیک، دیلی میرور در این خصوص اطلاع داد.
در مقاله ی این روزنامه آمده است ، او به جای آنکه فرزند را آرام کرده و او را از خودکشی منصرف کند، بیشتر او راعصبی کرده و از وی انتقاد نمود.
این زن در یکی از پیام های خود نوشته بود: " او به توله گرگ گریانی شبیه است که حرف والدینش را گوش نمی کند و می خواهد مشهور شود. این یک هشدار دروغین است."
خاطر نشان می شود که برخی کاربران در خصوص این پخش مستقیم خودکشی به پلیس گزارش دادند اما هیچ کس موفق نشد آدرس درست ونانت را پیدا کند برای آنکه در آن لحظه دختر نزد خانواده ای بود که او را به فرزندی پذیرفته بودند. در نهایت وقتی در ساعت سه شب پلیس به خانه ی والدین ونانت رسید آنها با جسد وی در حمام روبرو شدند.
کیز به بازرسان گفت که همه ی حرف های او پس از مرگ دخترش منتشر شده است. خبرنگاران دیلی میرور افزودند که دختر از ژانویه سال 2009 نزد خانواده ای بود که او را به فرزندی پذیرفته بودند در واقع بعد از آنکه مادر واقعی اش به دلیل آسیب فیزیکی به فرزندش متهم شد. آنها تاکید کردند که این زن فیلم های مستهجن به دختر 14 ساله اش نشان می داده و مجبور ش کرده بود که با مردان او در یک اتاق بخوابد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала