افسران نیروی دریایی آمریکا اطلاعات محرمانه را به خاطرعیاشی افشا می کردند

© AP Photo / Noel Celis, Poolبقای شرکت های آمریکایی در مبارزه با داعش
بقای شرکت های آمریکایی در مبارزه با داعش - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هشت افسر نیروی دریایی آمریکا از جمله یک دریاسالاربه واگذاری اطلاعات محرمانه به عامل خارجی در مقابل ترتیب داده شدن مجالس شب نشینی عیاشی و سکس برای آنها متهم شده اند. به گزارش اسپوتنیک، این مطلب را روزنامه واشینگتن پست با استناد به اسناد دادگاه فدرال سن دیگو اطلاع داده است.

بروس داولس، دریاسالار بازنشسته نیروی دریایی و همچنین دیوید نیولند، رئیس دفتر فرمانده ناوگان هفتم نیروی دریایی آمریکا و هفت افسر دیگر از جمله متهمان در این پرونده موسوم به " پرونده لئونارد چاق" هستند.
طبق اطلاعات وزارت دادگستری آمریکا ، متهمان از لئونارد گلن فرانسیس ، بازگان سنگاپوری که جرم خود درباره سرقت دهها میلیون دلار از نیروی دریایی آمریکا را پذیرفته، رشوه گرفته اند.
خاطرنشان می شود که بازرگان سنگاپوری هدایای سخاوتمندانه ای به افسران آمریکایی داده و از جمله مخارج سفر آنها را به شهر استراحتی تامین کرده و از جمله برای این افسران ناو جلودار Blue Ridge ناوگان هفتم نیروی دریایی آمریکا مجالس شب نشینی عیاشی و سکس ترتیب داده است.
طبق یکی از اتهامات ، فرنسیس در سال 2007 ترتیب دهنده یک مجلس شب نشینی بود که طی آن "اشیای تاریخی در رابطه با دوگلاس مک آرتور، ژنرال مشهور جنگ جهانی دوم" در حرکات جنسی مورد استفاده قرار گرفته است.
در حال حاضر 27 نفر به عنوان متهم در" پرونده لئونارد چاق" حضور دارند و در رابطه با آن بیش از 200 نفر مظنون محسوب می شوند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала