فرضیه های پیرامون کلیپ پرطرفدار پروفسور کلی (عکس)

© AP Photo / Alastair GrantA general view of the BBC headquarters in London, Sunday, Nov, 11, 2012
A general view of the BBC headquarters in London, Sunday, Nov, 11, 2012 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چرا در مصاحبه ناتمام پرفسور رابرت کلی مردم فکر می کنند که آن زن پرستار بچه ها بوده است؟

به گزارش اسپوتنیک، اخیرا کلیپی که از مصاحبه بی بی سی با پروفسور رابرت کلی انجام پذیرفت در شبکه های اجتماعی سراسر دنیا پخش شده است و طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

شهرت مصاحبه با پروفسور رابرت کلی به عنوان خنده دار ترین مصاحبه جدی در فضای مجازی(ویدئو) - اسپوتنیک ایران
شهرت مصاحبه با پروفسور رابرت کلی به عنوان خنده دار ترین مصاحبه جدی در فضای مجازی(ویدئو)
در این کلیپ پرطرفدار در حین مصاحبه جدی شبکه بی بی سی در مورد کره جنوبی با پروفسور کلی، کودکان او وارد اتاق می شوند و کمی از تمرکز پروفسور را برهم می زنند. با اینکه پروفسور سعی می کند صحبت خود را قطع نکند اما چند باری صحبت او قطع می شود. او ابتدا سعی می کند که کودک خود را وادار کند که به بیرون از اتاق برود اما با اصرار کودک برای ماندن در اتاق مواجه می شود. در همین هنگام خانمی به سرعت وارد صحنه می شود و سعی می کند که کودکان را با سریع ترین حالت از اتاق به بیرون ببرد.
بسیاری از مردم فکر می کنند که این خانم پرستار کودکان بود اما هیچ دلیل قطعی در این کلیپ وجود ندارد که بر مبنای آن بتوان گفت که این خانم مادر کودکان بود یا پرستار بچه ها.
صفحه شبکه جهانی بی بی سی در شبکه اجتماعی فیس بوک مخاطبان را با این سئوال به چالش می کشد که چرا مردم فکر می کنند که آن خانم آسیایی پرستار کودکان بوده است؟

کاربران زیادی به این سئوال جنجالی تا به الان پاسخ داده اند.
یکی از کاربران شبکه اجتماعی فیس بوک معتقد است که از حالت بیرون بردن بچه ها توسط آن خانم می توان حدس زد که او پرستار کودکان بوده است. او این چنین می گوید که "آن خانم پرستار بچه ها بود چون بچه ها را با بدترین حالت از اتاق بیرون برد در صورتی که مادر کودکان نمی تواند این چنین بچه ها را به بیرون از اتاق ببرد."
کاربر دیگری معتقد است که "آن خانم به این دلیل پرستار بچه ها فرض شده است چون در کلیپ بسیار سراسیمه و نگران وارد صحنه شد و استرس داشت در صورتی مادر بچه ها و همسر پروفسور، احتمالا با خونسردی بیشتری این عمل را انجام می داد."
کاربر دیگری در شبکه اجتماعی فیس بوک با توجه به استرس داشتن آن خانم گفت که "آن خانم ترس از اخراج شدن داشت و این قضیه در نحوه خارج کردن بچه ها از اتاق کاملا مشهود بود. پس این خانم مادر بچه ها نبود و قطعا پرستار آنان بوده است."
درکل، بر اساس کامنت و نظرات کاربران می توان گفت که به احتمال بسیار زیاد این زن، یا پرستار و یا از افراد نزدیک به پرفسور کلی بوده است که او با خونسردی تمام می تواند به وی اعتماد کند.
این درحالی است که بر اساس تصاویری که از پرفسور کلی به همراه خانواده اش در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است می توان مشاهده کرد که این زن، همسر او بوده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала