افزایش تدابیر امنیتی در ایران به مناسبت "چهارشنبه سوری"

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر افزایش تدابیر امنیتی در ایران به مناسبت "چهارشنبه سوری"
افزایش تدابیر امنیتی در ایران به مناسبت چهارشنبه سوری - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس پلیس پیشگیری ناجا اعلام کرد، در شب چهارشنبه سوری ماموران پلیس برای پیشگیری به صورت محسوس در سطح شهرها حاضر می شوند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل میزان، سردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا اظهار داشت: از ظهر امروز گشت های آشکار و نامحسوس پلیس به صورت گسترده در مناطق مختلف شهرها مستقر می شوند تا امنیت و آرامش را برای شهروندان به ارمغان بیاورند. ماموران پلیس به منظور پیشگیری از هرگونه ناهنجاری از سوی عده ای هنجار شکن به صورت محسوس و گسترده در خیابان ها حاضر خواهند شد تا چهارشنبه سوری آرامی را پشت سر گذاریم.
وی با بیان اینکه حوادث چهارشنبه سوری در سال های اخیر کاهش یافته است،تاکید کرد: خوشبختانه نسبت سال های قبل حودث، تلفات و خسارات چهارشنبه سوری کاهش چشمگیری یافته است و امیدواریم امسال این میزان بسیار کاهش یابد.
رئیس پلیس پیشگیری کشور با بیان اینکه امسال به احترام خانواده شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو مردم دست به اقدامات ناهنجار نمی زنند، تاکید کرد:امسال به احترام آتش نشنان شهید و خانواده های داغدارشان چهارشنبه سوری را بی خطر برگزار می کنیم. مردم هم قول داده اند که امسال مراسم های خطرناک را به حرمت شهدای آتش نشان انجام ندهند.
شرفی از برخورد قاطع با تخریب کنندگان اموال شهروندان و عمومی خبر داد و گفت: اگر عده ای هنجار شکن دست به تخریب اموال شخصی یا عمومی بزنند بدون شکن با آنها برخورد قاطع شده و افراد دستگیر شده تا پایان تعطیلات نوروز میهمان پلیس خواهند بود و در بازداشت به سر می برند.
وی با اشاره به اینکه 250 گرم مواد محترقه خطرناک می تواند خانه ای را تخریب کند، افزود: به جوانان توصیه می کنم به سمت مواد محترقه دست ساز(نارجک دستی) نروند چرا که مقدار اندکی از آن در صورت انفجار می تواند تخریبی غیر قابل باور به بار بیاورد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала