آمادگی بشار اسد برای برگزاری همه پرسی در مورد آینده سوریه

© Sputnik / Michaił Woskresenskiآمادگی بشار اسد برای برگزاری همه پرسی در مورد آینده سوریه
آمادگی بشار اسد برای برگزاری همه پرسی در مورد آینده سوریه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور سوریه آمادگی خود را برای برگزاری همه پرسی در مورد آینده سوریه اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بشار اسد رئیس جمهور سوریه در مصاحبه با رونامه های ایتالیایی «Fatto quotidiano و Avvenire» گفت: جنگ،یک درس عبرت بسیار سخت برای هر جامعه ای محسوب می شود. باید پرسید در کشور من چه چیز به درستی انجام نشده؟ برنامه های من کاملا روشن است، برگزاری همه پرسی در مورد خواست مردم سوریه و ایجاد تغییرات در آینده کشور که نیاز به یک گفتگوی ملی و این همه پرسی دارد.
هنگامی که از وی سوال شد که آماده خروج از صحنه سیاسی به خاطر صلح است، رئیس جمهور سوریه اشاره کرد که تنها مردم سوریه می توانند این موضوع را تعیین کنند. اسد اضافه کرد؛ این همه پرسی را سازمان ملل نباید انجام دهد که هیچ نقشی را ایفا نمی کند.
بشار اسد افزود، مسئولیت مرگ مردم، مهاجرین و تخریب سوریه بر عهده اروپا است.
اسد گفت: نه به طور مستقیم، اما حمایت از تروریست ها که آنها تا به امروز آنرا ادامه می دهند و آنها مسبب آنچه که می بینیم، هستند و در ادامه همه پناهدگان را از دست تروریستها نجات ندادند و بسیاری نیز بخاطر تحریم های اعمال شده علیه این کشور، سوریه را ترک کردند.
اسد ائتلاف غرب به رهبری امریکا در مبارزه با گروهک تروریستی "حکومت اسلامی" را نمایشی خواند و مبارزه روسیه با تروریست ها که موجب عقب نشینی داعش شد را ستود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала