جهانگیری: وقتی می گویند دولت مقابل فرمان رهبر ایستادگی کرده‌ بعنوان یک انسان غصه دار می‌شوم

© AFP 2023 / Eric Feferbergروحانی: ایران و ترکیه، نقش کلیدی در مبارزه با تروریسم منطقه ای دارند
روحانی: ایران و ترکیه، نقش کلیدی در مبارزه با تروریسم منطقه ای دارند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون اول رییس جمهور ایران با تاکید بر اینکه عبور از چالش ها و مشکلات بزرگ پیش روی کشور جز با انسجام و حرکت تحت فرامین رهبر معظم انقلاب امکانپذیر نیست، گفت: ما برای گذر از این چالش ها به لحاظ عقلی، شرعی، منطقی واخلاقی راهی جز انسجام و عزم ملی و حرکت در چارچوب فرامین رهبر معظم انقلاب نداریم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا-  اسحاق جهانگیری صبح امروز (دوشنبه) به برخی چالش های مهم پیش روی کشور نظیر بیکاری، محیط زیست، نظام بانکی، بودجه دولت و منابع آب اشاره کرد و گفت: حل این مشکلات بزرگ نیازمند انسجام و عزم ملی است و همه باید در سطوح مختلف کشور در یک جهت برای حل این مسائل قرار بگیریم.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه وقتی جایی می شنوم که می گویند دولت یا رییس جمهور مقابل فرمان رهبر معظم انقلاب ایستادگی کرده‌اند، بعنوان یک انسان غصه دار می‌شوم، گفت:  راهی جز انسجام و تبعیت از رهبر معظم انقلاب برای عبور از مشکلات وجود ندارد و همه جریان های سیاسی کشور، مسئولین و نیروهای مسلح باید در کنار هم قرار گیرند تا بتوانیم از این معضلات عبور کنیم.

همچنین حجت الاسلام شهیدی رییس بنیاد شهید در این همایش گزارشی از عملکرد بنیاد شهید در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت ارائه کرد و گفت: در دولت یازدهم تلاش شد تا روز 22 اسفند که از طرف شورای عالی انقلاب فرهنگی بعنوان روز شهید نامگذاری شده در جامعه شناسانده شود.

وی با بیان اینکه  برنامه های متنوعی برای ایجاد ارتباط و شناخت میان نسل جدید با ارزش های شهدا و انقلاب تدارک شده است، گفت: فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت تنها راه نجات و دوام انقلاب اسلامی و باید در بخش های مختلف جامعه ساری و جاری شود.

در ابتدای این مراسم فرزندان دو شهید دفاع مقدس قطعات هنری در مدح و عظمت شهدا و مادران و همسران آنان اجرا کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала