اولین رقص سنگین وزن ترین زن جهان پس از عمل جراحی (ویدیو)

© Sputnik / Aelsamanyإيمان عبد العاطي
إيمان عبد العاطي - اسپوتنیک ایران
اشتراک
زن مصری به نام "ایمان احمد عبدالعاطی" که 500 کیلوگرم وزن داشته و سنگین وزن ترین زن جهان به شمار میاید، پس از عمل جراحی در بمبئی وزن خود را تا 400 کیلوگرم کم کرد.

Hindustan Timesمی گوید ایمان احمد عبدوالتی زن مصری که تقریبا 500 کیلوگرم وزن دارد و به عنوان سنگین ترین زن جهان شناخته شده روز شنبه برای درمان به بمبئی هند می رود. - اسپوتنیک ایران
سنگین ترین زن جهان برای درمان به هند می رود
این زن 36 ساله در ماه فوریه با یک فروند هواپیمای اجاره ای به بمبئی فرستاده شد تا در آنجا با همکاری پزشکی به نام مفضل لاکداوالا، جراح متخصص چاقی عمل شود. هفتم مارس ایمان به طور موفقیت آمیزی تحت عمل گاستروکتومی آستینی لاپاروسکوپی قرار گرفت که این امر باعث شده وزن او تا 400 کیلوگرم کاهش یابد.
در بیمارستان بومبئی ویدئویی تهیه شده که ایمان را در حالی که برای اولین بار در زندگی به حرکاتی رقص گونه می پردازد، نشان می دهد.
به گفته پزشکان، ایمان به بیماری نادری مبتلاست که از سن 11 سالگی باعث بالارفتن وزنش شده و همین موضوع مانع تحرک بیشتر او شده است.خانواده ایمان می گویند او ظرف 25 سال گذشته به خاطر وزن زیادش از خانه خارج نشده است.
تیم پزشکی می گوید: "اقدام بعدی، کار کردن بر روی ایمان است تا تمام عوارض عمل انجام شده را از بین ببریم و وزن او را به حدی برسانیم که بتواند در اسرع وقت به کشورش بر گردد".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала