پسکوف در باره گفتگوی تلفنی پوتین و ترامپ: ترامپ سیاست مداری بسیار مصلحت اندیش است

© Sputnik / Natalia Seliverstovaپسکوف در باره گفتگوی تلفنی پوتین و ترامپ: ترامپ سیاست مداری بسیار مصلحت اندیش است
پسکوف در باره گفتگوی تلفنی پوتین و ترامپ: ترامپ سیاست مداری بسیار مصلحت اندیش است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دمیتری پسکوف، سخنگوی رییس جمهور روسیه در مصاحبه با شبکه تلویزینی سی ان ان پس از گفتگوی تلفنی ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ، روسای جمهور روسیه و آمریکا گفت این تماس تلفنی علی الاصول امیدبخش بوده و رییس جمهور آمریکا بر نیاز به گفتگو میان دو کشور تاکید کرده است.

به گزارش "اسپوتنیک"، پسکوف در این مصاحبه گفت: "در واقع او (پرزیدنت ترامپ) شخصی بسیار مصلحت اندیش است. او به طور علنی می گوید که با روسیه در باره بسیاری از مسائل اختلاف نظر دارد ولی در عین حال می فهمد که ما باید باهم صحبت کنیم و به گفتگو نیاز داریم تا مواضع یکدیگر را باهم مقایسه و به نقاط مشترک برسیم".
سخنگوی رییس جمهور روسیه در ادامه تاکید کرد: "بله، در روابط روسیه و آمریکا مشکلاتی وجود دارد و او (ترامپ) می گوید رسیدن به توافق در باره بعضی مسائل غیر ممکن است ولی در عین حال او می گوید که ما باید پشت میز مذاکره نشسته و گفتگو را آغاز کنیم".
پسکوف افزود: "متاسفانه هنوز نمی توان پیشبینی کرد این گفتگو چگونه و چه زمانی آغاز گردد".
پیش از این بعضی منابع دیپلماتیک و یک منبع در دولت دونالد ترامپ به خبرگزاری "اسوشیتد پرس" گفتند که ممکن است رییس جمهور آمریکا توافق با روسیه را برای همکاری در زمینه مبارزه با داعش و بعضی دیگر از مسائل امنیتی موقتا به تاخیر بیاندازد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала