سگ ژپرد استرالیایی، مادر توله ببر ها شد (ویدئو)

اشتراک
در استرالیا یک سگ چوپان (ژپرد) سرپرست توله ببرهایی از نژاد کمیاب را بر عهده گرفت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از کانال WCPO Cincinnati، در باغ وحش سین سیناتی یک سگ ژپرد شش ساله استرالیایی به نام بلیکلی به "مادر" سه ببر نادر از نژاد مالایایی تبدیل شد.

این توله ببرها در اوایل ماه فوریه به دنیا آمدند، اما مادر این بچه ها از نگهداری آنها امتناع نمود. نام این سه توله ببر که هر سه دختر می باشند: شایر، باتری، و ایزی است. به گفته کارمندان این باغ وحش، بلیکلی هم اکنون از این توله ها مراقبت می کند و در حال حاضر این سگ سعی دارد تفاوت بین بازی و خشونت را به این توله ببرها آموزش دهد.

به گفته یکی از کارمندان باغ وحش: "این سگ، از سوی دیگر نقش یک بالش بزرگ و گرم را برای توله ها دارد. این ببرهای کوچک به مادری چون بلیکی نیاز دارند". وی در ادامه افزود: "بلیکی اصول ببر بودن را به این بچه ها آموزش می دهد، اینکه چطور در زمان عصبانیت و یا آشفتگی بتوانند احساسات خود را کنترل نمایند".

بلیکلی پیش از این نیز، پرستاری حیوانات دیگر چون یوزپلنگ، پلنگچه و… را نیز بر عهده داشته است. به گفته کارکنان این باغ وحش، این سگ ژپرد استرالیایی آنقدر در آموزش بچه های حیوانات دیگر موفق بوده که از سال گذشته در سین سیناتی، تاریخ 29 اکتبر را به عنوان "روز بلیکی" نامگذاری کرده اند. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала