توصیه های کاربران نسبت به غذاهای ناسازگار که نباید با هم خورده شوند(ویدئو،عکس)

© Photo / Pixabayتوصیه های کاربران نسبت به غذاهای ناسازگار که نباید با هم خورده شوند(ویدئو،عکس)
توصیه های کاربران نسبت به غذاهای ناسازگار که نباید با هم خورده شوند(ویدئو،عکس) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
غذاهای ناسازگار غذاهایی هستند که خوردن همزمان آنها با هم باعث بروز مشکلاتی در بدن ما میشود و به دستگاه گوارش بسیار صدمه می زنند.

به گزارش اسپوتنیک، از قدیم در کشور ایران، مردم از مصرف خربزه با عسل خودداری می کردند و دیگران را نیز به پرهیز از آن هشدار می دادند. باید گفت که غذاهای ناسازگار تنها به خربزه و عسل ختم نمی شود و غذاهای بسیاری در سرتاسر دنیا مصرف می شود که به طرز عجیبی زیان بار است.
کاربران موجه شبکه های اجتماعی در این رابطه توصیه هایی به اشتراک گذاشته اند که این غذاها را معرفی می کند. گفته می شود که مصرف آنها باهم برای بدن مضر است.

یکی از سالادهای پرطرفدار ایرانی ها سالاد شیرازی است. در این مطلب گفته شده است که مصرف خیار به همراه گوجه فرنگی ضرر زیادی به معده وارد می کند زیرا با رسیدن این دو به معده، معده اسیدی ترشح می کند که می تواند موجب مشکلات گوارشی متعدد شود.
یکی از غذاهای پرطرفدار در همه جهان ماکارونی یا اسپاگتی است. مصرف این غذا به همراه گوشت به علت متفاوت بودن زمان گوارش نشاسته و پروتئین بسیار نهی شده است.
از دیگر خوراکی های مورد علاقه ایرانی ها خوردن نون و پنیر به همراه سبزی می باشد. سبزیجات و پنیر از جمله خوراکی های ناسازگار هستند که مصرف آنها باهم اصلا توصیه نمی شود زیرا نفخ بسیاری تولید می کند.
شیرموز یکی از نوشیدنی هایی است که بسیار پرطرفدار می باشد. ترکیب موز و شیر در معده بشدت موجب کندی روند گوارش می شود.
این مطلب با تحسین بسیار زیادی از طرف کاربران روبرو شد و مورد توجه قرار گرفته است ولی کاربرانی نیز هستند که عقیده دیگری دارند.

Публикация от درمان ساده…فالو جهت معرفی (@darmane.sade) Мар 6 2017 в 10:28 PST

کاربر دیگری با جزئیات به مواردی اشاره می کند که بهتر است با هم مصرف نشوند:" ١. ماهی رو با این غذاها نخورید تخم مرغ ، سالاد ، سس ، ماست ، برنج آبکش شده ، هندوانه ، کیوی.. ٢. نوشابه گازدار با آدامس نعناع = مرگ ٣. خربزه و عسل ۴. هندوانه بعد از غذا ۵. انجیر با میوه های اسیدی مثل پرتقال.. ۶. آب خوردن بعد از غذا (مخصوصا آش و آبگوشت و کوکو و این جور چیزا… چون باعث ترش کردن معده خواهد شد) ٧. کله پاچه با انگور ٨. پنیر با بادام ٩. انار با حلیم ١٠. تخم مرغ با تن ماهی… (چون باعث بیماری برص میگردد) ١١. خرمالو با موادی که آهن دارند مثل اسفناج و… ١٢. نان با یخ ١٣. گیلاس با آب ١۴. گوجه با ماست ١۵. کشک با سرکه (در آش رشته) ١۶. بعد از هیچ میوه ای نباید آب خورد. ١٧. بعد از هیچ میوه ای نباید چای خورد. (چون ویتامینش رو از بین می بره) ١٨. وسط غذا نباید آب بخوریم. آبی که نوشیده میشود باعث رقیق شدن اسید معده میگردد ١٩. سمنو با ماست"

یکی از کاربران عنوان می کند که "چقدر تا به الان غذاهای ناسازگار مصرف کردیم خدا می دونه. ممنون از اطلاع رسانیتون."
یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر با اشاره به ناسازگار بودن غذاهایی مانند کله پاچه و انگور، پنیر و بادام و انار و حلیم افراد را از خوردن آنها در یک زمان و با هم برحذر می دارد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала