مجعزه جراحان پلاستیک کره جنوبی تا تغییر کامل چهره(عکس)

© AFP 2023 / JUNG YEON-JEمجعزه جراحان پلاستیک کره جنوبی تا تغییر کامل چهره(عکس)
مجعزه جراحان پلاستیک کره جنوبی تا  تغییر کامل چهره(عکس) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
امروزه جراحی های زیبایی طرفداران بسیاری در سرتا سر دنیا دارد و افراد بسیاری خواهان انجام جراحی پلاستیک برای افزایش زیبایی خود هستند. نوع جراحی پلاستیک و عمل زیبایی معمولا بر اساس اقلیم و استاندارهای کشورهای مختلف متفاوت است.

به گزارش اسپوتنیک، در بعضی از کشورها مانند ایران عمل بینی بسیار رواج دارد و در کشورهایی مانند کره و ژاپن و چین عمل هایی مانند درشت کردن چشم صورت می پذیرد.
در کره جنوبی، به حدى كار جراحان پلاستیک است که برای هر عمل جراحی صورت، مجوزی را به شخص ارائه می کنند که ثابت کند این شخص همان شخص قبل عمل است. این خبر در شبکه های اجتماعی بارها منتشر شده و دست به دست چرخیده است.
یکی از کاربران ایرانی شبکه اجتماعی با انتشار این خبر با اشاره به برخی از خانم های که از عمل بر روی صورت سیر نمی شوند، آنها را تشویق می کند که برای انجام عمل های زیبایی بیشتر به کشور کره جنوبی بروند.

این کاربر در این مطلب عکس هایی از خانم هایی را منتشر کرده است که توسط جراحان کره جنوبی عمل شده اند. تفاوت بین چهره شخص قبل از عمل و بعد از عمل بسیار زیاد است.
یکی از کاربران خانوم شبکه اجتماعی فیس بوک با اقتدار واکنش خود را به این مطلب اینگونه عنوان می کند که "خودمو همینی که هستم قبول دارم و دوست دارم. کره هم برم واسه گردش میرم."
یکی از کاربران با دیدن تغییرات و کار هنرمندانه پزشکان جراحی پلاستیک در کره جنوبی به دنبال شماره تلفن آنها می باشد. کاربر دیگری نیز کره جنوبی به عنوان سرزمین عمل های زیبایی می داند.

یکی از معضلاتی که گریبانگیر افرادی که عمل زیبایی انجام می دهند این است که بسیاری از آنها نمی توانند به راحتی به دیگر کشورهای دنیا سفر کنند، چراکه تصویر واقعی آنها و تصویر گذرنامه ای یا شناسنامه ای آنها کاملا تفاوت دارد. در همین رابطه نیز متخصصان زیبایی به مشتریان خود یک گواهی می هند که نشان می دهد این شخص همان شخص تا پیش از عمل است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала