کاشت درخت گیلاس بر مزار کیارستمی، خالق فیلم طعم گیلاس (عکس،ویدئو)

© Photo / Pixabayکاشت درخت گیلاس بر مزار کیارستمی، خالق فیلم طعم گیلاس (عکس،ویدئو)
کاشت درخت گیلاس بر مزار کیارستمی، خالق فیلم طعم گیلاس (عکس،ویدئو) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هنرمندان ایرانی با کاشت درخت گیلاس بر سر مزار کیارستمی یاد او را گرامی داشتند.

به گزارش اسپوتنیک، 19 اسفندماه جمعی از هنرمندان ایرانی جهت یادبود مرحوم "عباس کیارستمی" کارگردان ایرانی بر سر مزار وی درخت گیلاس کاشتند.
با مشاهده ویدئهای مربوط به این مراسم می توان مشاهده کرد که در این حرکت جمعی هنرمندانی از رشته های مختلف همچون "عادل فردوسی پور" گزارشگر و کارشناس فوتبال، "بهمن فرمان آرا" و "مسعود کیمیایی" از کارگردانان مشهور ایرانی نیز حضور یافتند.
ویدئو و تصاویر این مراسم توسط کاربران بسیاری به اشتراک گذاشته شده اشت. این حرکت مورد توجه و استقبال بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت و کاربران و رسانه های بسیاری با انتشار عکس هایی از این مراسم یاد این کارگردان ایرانی را در شبکه های اجتماعی زنده نگه داشت.

کاربر دیگری در شبکه اجتماعی توییتر با انتشار عکس هایی از این مراسم در این شبکه اجتماعی پرطرفدار در یابود این کارگردان بزرگ ایرانی شریک شد.

در سایت اشتراک ویدیوی یوتیوب نیز کلیپی از این مراسم منتشر شده است که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

یکی از کاربران این شبکه اشتراک ویدیو اینگونه می نویسد که "مرسی برای اين مراسم، ياد کيارستمی نازنين گرامی، درود بر جعفر پناهی عزيز"
کاربر دیگری نوشته است که "روح هنرمندان درگذشته ایران زمین شاد باد."
در کل، اکثر کاربران ایرانی شبکه های مجازی، این اقدام را مورد تحسین قرار دادند و کامنت های محبت آمیزی نثار فعالان این حرکت زیبا نمودند.
از مهم ترین شاهکارهای این گارگردان ایرانی می توان به خانه دوست کجاست؟، زندگی و دیگر هیچ، زیر درختان زیتون، کلوزآپ ، طعم گیلاس و باد ما را خواهد برد اشاره کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала