روش های غیرمعمول برای باز کردن در بطری (ویدئو)

© AP Photo / Lehtikuva/Jussi Nukariروش های غیرمعمول برای باز کردن در بطری (ویدئو)
روش های غیرمعمول برای باز کردن در بطری (ویدئو) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اغلب برای باز کردن در بطری های مختلف از ابزار در بازکن استفاده می شود اما جدیدا روش های خلاقانه دیگری برای بازکردن درهای بطری در شبکه های مجازی پیشنهاد شده است کهه به شدت مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، اکثر ما حتما یک بار به پیک نیک رفته ایم در حالی که فراموش کردیم در بازکن برای باز کردن در بطری های نوشیدنی را با خود به همراه بیاوریم. احتمالا در این حالت یا ساعت ها به دنبال دربازکن گشته ایم و یا از نوشیدن آن نوشیدنی محبوب صرف نظر کردیم.
در سایت اشتراک ویدیوی یوتیوب کلیپی منتشر شده است که روش های غیر معمول باز کردن در بطری های نوشیدنی را آموزش می دهد. با مشاهده این کلیپ دیگر هرگز نگران به همراه نیاوردن دربازکن نخواهیم بود چرا که با دم دست ترین وسیله نیز می توان انواع در بطری را باز نمود.

در این کلیپ نشان داده می شود که چطور می توان از وسایلی مانند سگک کمربند، قاشق و یا پاشنه کفش زنانه برای باز کردن در بطری استفاده کرد.
یکی دیگر از راه های بازکردن در بطری استفاده از سوییچ می باشد بدین صورت که ابتدا با دندانه های سوییچ دور در بطری را شل کرده و سپس اقدام به باز کردن کرد. از دیگر راههای خلاقانه باز کردن در بطری استفاده از اسکناس می باشد. شاید ابتدا عجیب به نظر برسد که کاغذ چگونه می تواند این کار را انجام دهد؟ اما در این کلیپ ثابت خواهد شد که با لوله کردن اسکناس و تا زدن آن از وسط می توان در بطری را باز نمود. از راه های دیگر باز کردن در بطری میتوان استفاده از لپ تاپ، چکش و یا حتی سی دی نام برد.
کاربران بسیاری از این کلیپ آموزشی استقبال کردند و برخی از آنها معتقد که این راهکارها زمانی که در جنگل باشیم بسیار سودمند خواهد بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала