در پشت صحنه تصاویر اینستاگرامی چه می گذرد (عکس)

© Fotolia / Yiorgosgrمادر لندنی به خاطر پول ، فرزندانش را بیمار جلوه می داد
مادر لندنی به خاطر پول ، فرزندانش را بیمار جلوه می داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، این روزها بازار داغ عکس های اینستاگرامی هر کسی را تشویق می کند که از زندگی خصوصی خود و یا غذای جالبی که درست می کند عکسی در این شبکه اجتماعی پر طرفدار برای دنبال کننده های خود به اشتراک بگذارد. اما در واقع آیا همه چیز به زیبایی آن عکسی است که در معرض عموم گذاشته می شود یا فقط قسمتی از آن با دنبال کنندگان تقسیم می شود؟

در وصف عکس های زیبا و جذاب اینستاگرامی طنزهای زیادی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر معتقد است که عکس های اینستاگرام به چند دسته تقسیم می شود: 1. ما غذا داریم، 2. ما پولداریم، 3. ما خیلی خوشگلیم، 4. ما بدن ورزشکاری و سیکس پک داریم و 5. من


یکی از کاربران شبکه اجتماعی فیس بوک در پاسخ به سوالی که در ابتدای خبر مطرح کردیم عکسی را منتشر کرده است که پرده از راز بسیاری از عکس های اینستاگرامی بر میدارد.
این مطلب با عنوان پشت صحنه آنچه ما در اینستاگرام میبینیم منتشر شده است.

در عکس نشان داده شده 1 آشپزخانه شلوغ و پر از ظرف های کثیف دیده می شود. گویی آشپز مذکور برای تهیه و درست کردن این غذای جذاب آشپزخانه ای را به آتش کشیده است. در وسط شلوغی های آشپزخانه کودکی مشاهده می شود که در حال گریه کردن است و معلوم است که مدتی است کسی به او توجهی نمی کند چون هنوز عکس مورد نظر از غذای مطلوب گرفته نشده و در شبکه های اجتماعی گذاشته نشده است.
و در نهایت قسمت جدا شده ای را در عکس مشاهده میکنیم که همان عکس پرطرفدار و به اصطلاح لایک خور شخص مورد نظر است. آرامش عکس جدا شده به حدی است که گویی برای تهیه دسر و یا غذای خوشمزه آب از آب تکان نخورده است.
در اینجا سوالی پیش می آید که به راستی چند نفر از ما آشپزخانه ای را به آتش کشیدیم تا عکسی از غذای جذاب خود در شبکه های اجتماعی قرار دهیم و چند نفر از ما آرامش مجازی را در اینگونه عکس ها جدی گرفتیم؟

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала