توقف شیاطین سرخ در روسیه (ویدئو)

© AFP 2023 / ALEXANDER NEMENOVتوقف شیاطین سرخ در روسیه
توقف شیاطین سرخ در روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
منچستریونایتد در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا در خانه روستوف با تساوی 1-1 متوقف شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ورزش سه، شاگردان ژوزه مورینیو در این دیدار ابتدا با گل هنریک میخیتاریان پیش افتادند اما در ادامه تیم میزبان به گل رسید و توانست کار را به تساوی بکشد.
روستوف بازی را بهتر آغاز کرد و نوبوآ اولین موقعیت بازی را در دقیقه 2 روی دروازه منچستریونایتد ایجاد کرد اما شوت از راه دور او را سرخیو رومرو در اختیار گرفت.
پس از آن نوبت بازیکنان منچستریونایتد بود که برای دقایقی ابتکار عمل را در دست گرفتند و یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه روستوف ایجاد کرد اما واکنش های به موقع نیکیتا مدودف، مانع از باز شدن دروازه میزبان شد.
بازی متعادل از سوی دو تیم دنبال شد و هر دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای روی دروازه هم داشتند تا اینکه در دقیقه 35، منچستریونایتد روی حرکت خوب زلاتان به گل رسید.
ستاره سوئدی که در محوطه جریمه روستوف صاحب توپ شده بود، با یک پاس رو به عقب عالی، میخیتاریان را در مقابل دروازه صاحب موقعیت کرد و این ستاره ارمنی هم با ضربه ای دقیق، کار را تمام کرد.
بعد از این گل تیم میزبان پیش کشید و تلاش کرد در همان نیمه اول گل تساوی را به ثمر برساند؛ در مقابل یونایتدها هم تلاش کردند روی ضدحملات به گل دوم برسند اما در نیمه اول توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.


نیمه دوم را روستوف بهتر آغاز کرد و بعد از اینکه یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه یونایتد ایجاد کردند، سرانجام در دقیقه 53 به گل رسیدند.
روی ارسال عالی تیموتی کالاچف به پشت مدافعان منچستریونایتد بود که الکساندر بوخاروف با ضربه ای تماشایی، کار را تمام کرد.
بعد از این گل یونایتدها برای دقایقی به تیم برتر میدان تبدیل شدند اما پس از آن، بار دیگر بازیکنان میزبان حملات خطرناک تری را روی دروازه حریف ترتیب دادند و حتی می توانستند در دقیقه 65 به گل دوم برسند اما ضربه اروخین از کنار دروازه به بیرون رفت.
در ادامه هر دو تیم تلاش زیادی برای رسیدن به گل برتری انجام دادند؛ به ویژه تیم میزبان که می دانست در دیدار برگشت کار دشواری خواهد داشت، فشار زیادی روی دروازه رومرو وارد کرد اما در نهایت بازی با همان تساوی 1-1 به پایان رسید تا سرنوشت تیم صعودکننده در دیدار برگشت رقم بخورد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала