لاستیک‌های هوشمند خودرو

© AP Photo / Paul Sancyaلاستیک‌های هوشمند خودرو
لاستیک‌های هوشمند خودرو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کار این تایرهای جدید، با استفاده از یک حسگر پیش می‌رود. یک حسگر 9 گرمی و 10 سانتی‌متری که در بدنه داخلی تایر قرار گرفته و از طریق یک اپلیکیشن با شما صحبت خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از عصر ایران، کار این تایرهای جدید، با استفاده از یک حسگر پیش می‌رود. یک حسگر 9 گرمی و 10 سانتی‌متری که در بدنه داخلی تایر قرار گرفته و از طریق یک اپلیکیشن با شما صحبت خواهد کرد.
در واقع اطلاعات مربوط به فشار، حرارت و عمق عاج از طریق اپلیکشن نصب شده روی تلفن همراه یا گجت هوشمند، برایتان به نمایش درمی‌آید. این حسگر احتمالا اطلاعات مفیدی را در هنگام کاهش هوای درون تایر و پنچری به نمایشگر تلفن ارسال می‌کند. همچنین لاستیک در هنگام سائیدگی عاج، حرکت روی زمین‌های مختلف و شرایط آب و هوایی گوناگون پیشنهادات ویژه‌ای را ارائه می‌دهد.
انتظار می‌رود این مدل‌ها از تابستان سال جاری شوند.اما همخوانی تایرها با ساختار چرخ‌ و خودروها نیز مسئله مهمی است که باید بیشتر به آن پرداخت.
به نظر می‌رسد استفاده از تایرها و مجموعه چرخ‌های هوشمند جان ما را در برابر واژگونی و انحراف ناگهانی از مسیر در حین رانندگی نجات دهد و راه‌های توسعه بیشتر در این خصوص را برای آینده نه چندان دور رقم بزند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала