کاربردهایی از نوشابه که شاید از آنها بی خبر بوده ایم (ویدئو)

© Sputnik / Evgeniy Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر کوکاکولای قاتل
کوکاکولای قاتل - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نوشابه یکی از محبوبترین نوشیدنی های گازدار در ایران است اما علاوه بر نوشیدن کاربردهای دیگری هم دارد.

کلیپی از کاربردهای عجیب و متفاوت نوشابه در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که به معرفی هر چه بیشتر نوشابه می پردازد.
یکی از کاربران اینستاگرام کلیپی با این عنوان منتشر کرده است که "نوشابه چه کاربردهایی داشته و ما بی خبر بودیم"

. پنج كاربرد عالي نوشابه در منزل 🍾🍺 #نوشابه #بانوان_خلاق #خلاقيت #كارهاي_منزل

Публикация от پيج بانوان با سليقه و خلاق (@banovane.khalagh) Мар 5 2017 в 10:35 PST

در این کلیپ پرده از کاربردهای متفاوت دیگر نوشابه بر میدارد.
در این کلیپ نشان داده شده است که اگر مدت هاست که ته کتری برقی شما مملو از رسوب شده است به طوری که شستن آن به راحتی امکان پذیر نیست فقط کافی است کمی نوشابه به داخل آن بریزید و کتری برفی را چند ثانیه روشن کنید. پس از بیرون ریختن نوشابه از داخل آن می توانید یک کتری برقی بدون رسوب داشته باشد.
بسیار اتفاق می افتد که به طورناخواسته آدامسی به موها بچسبد. در این حالت تنها راه حلی که ممکن است به ذهن بیاید کوتاه کردن مو است هر چند که کاری بسیار سخت و غم انگیز است. اما راه حل دیگری نیز وجود دارد و آن این است که چند ثانیه ای موی خود را در کاسه ای حاوی نوشابه قرار دهید. پس از چند ثانیه آدامس از موی شما به راحتی کنده خواهد شد.
نوشابه با اینکه برای انسان ضررهای زیادی در پی دارد اما ریختن نوشابه اسپرایت در گلدان حاوی گل های تازه به ماندگاری آنها تا 10 روز کمک خواهد کرد. برخی کاربران دلیل این امر را، به خاطر قند نوشانه می دانند که گل را تا چند روز بیشتر سرپا نگه می دارد.
حتی از نوشابه می توان به عنوان محصول نظافتی استفاده کرد. با نوشابه می توان سرویس های بهداشتی را در مدت زمان کوتاهی بخوبی تمیز کرد.
نوشابه همچنین می تواند برای اشیای زنگ زده مفید واقع شود. فقط کافی است شی زنگ زده را در داخل ظرفی از نوشابه برای مدت زمان محدودی قرار داده و سپس آن را بشویید. خواهید دید که زنگ از روی جسم پاک خواهد شد.
یکی از کاربران با دیدن این کلیپ به نکته طنزی اشاره می کند. او می گوید که "فکر کنم دیگه تو بدن کسی جرمی باقی نمودنده باشه."
کاربر دیگری معتقد است که "ظاهرا کاربردهای دیگر نوشابه بسیار مفید تر از نوشیدن اونه."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала