بازتاب گسترده خبر فوت میزوگی کارتون فوتبالیست ها در میان کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی (عکس)

© AP Photo / Matthias SchraderThe adidas logo is printed on "Brazuca", the official FIFA World Cup 2014 soccer ball
The adidas logo is printed on Brazuca, the official FIFA World Cup 2014 soccer ball - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خبر فوت و تکذیب مرگ دوست و رقیب همیشگی سوباسا اوزارا، سر و صدای زیادی در میان کاربران ایرانی فضای مجازی به راه انداخته است.

به گزارش اسپوتنیک، مدتی است که در شبکه های اجتماعی اخباری درباره فوت شخصیت کارتونی میزوکی از کارتون فوتبالیست ها به اشتراک گذاشته می شود. در کارتون فوتبالیست ها که یکی از محبوب ترین کارتون های متولدین دهه 50 و 60 خورشیدی ایران است، شخصیتی به نام میزوکی وجود داشت که از بیماری قلبی رنج می برد.
چندی پیش با انتشار خبری طنز آمیز مبنی بر این که گویی او بر اثر عارضه قلبی در بیمارستان شهدای هیروشمیا بستری شده و جان خود را از دست داده است، به شدت مورد توجه کاربرانی که با این کارتون خاطره های شیرینی دارند قرار گرفت.

تسلیت به تمام #فوتبال دوستان…. #football #میزوگی

Публикация от Saeed BST (@saeed_bastani) Мар 7 2017 в 12:03 PST

 

این خبر در شبکه های اجتماعی مختلف مثل بمب صدا کرده و روز به روز بر تعداد کاربرانی که این مطلب را به گونه های مختلف با اشکال مختلف به اشتراک می گذارند بیشتر می شود. کاربری نوشته است پزشکان میزوگی شجاعت وی را تحسین کردند و همه را تشویق به الگو قرار دادن همین روحیه مبارزه‌طلبی علیه بیماری دعوت کردند. گویا میزوکی مدت زیادی با تحمل رنج از بیماری زندگی می کرده است و به زندگی امیدوار بوده است.

#ma30 #میزوگی 😢

Публикация от اینجا جوکیوث است… (@jook_ius) Мар 9 2017 в 1:39 PST

کاربران بسیاری می نویسند که انقدی که آنها در کودکی واسه شفای قلب میزوگی تو فوتبالیست ها دعا کردم واسه خودم و خانواده‌ام دعا نکردم:)))

کاربران بسیاری با نگاه طنز آمیز نوشته اند:"
میزوگی رو یادتونه؟ رقیب سر سخت سوباسا! ‏میزوگی بازیکن تیم m.c.f.c پس از سالها تحمل درد و بیماری به علت مشکل قلبی دار فانی را وداع گفت. ️تسلیت به همه فوتبال دوستان"
بر اساس آنچه که در فضای مجازی منتشر می شود، سرانجام خواهر میزوگی با ابراز تشکر از ایرانیان برای همدردی اعلام کرد که خبر فوت برادرش تکذیب شده و تقاضا دارد که اینقادر به پی وی او پیام نفرستند:
"بیانیه خواهر میزوگی: خوشبختانه حال برادرم رو به بهبود است، در حالی که در ژاپن حالی از ما نمیپرسند اما مردم ایران برای برادرم سنگ تمام گذاشتند. فقط لطف کنید هی pv نیاید، مرسی. ایش"

 

در طول چند روز پس از خبر فوت میزوگی، پست های بسیاری به اشتراک گذاشته شد که بر این اساس، طی تماسی که هم اکنون بایکی ازدوستانمون در ژاپن داشتیم خوشبختانه فهمیدیم که مرگ میزوگی بازیکن ارزشمند و خوش اخلاق ژاپنی تکذیب شده ودر سلامت کامل به سر میبرند"

#شایعه #تکذیب #میزوگی #طنز #فان #فوتبالیست

Публикация от alighavidel (@aliighavidel) Мар 8 2017 в 11:49 PST

با نگاهی به تصاویری که کاربران در اینترنت به اشتراک می گذارند می توان مشاهده نمود که واکنش و استقبال کاربران شبکه های اجتماعی به این خبر همچنان ادامه دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала