عمل جراحي کاهش سطح معده توسط چاق ترين زن جهان در هند (عکس)

© Fotolia / Ollyزن چاق آمریکایی
زن چاق آمریکایی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنيک به نقل از روزنامه هندوستان نيوس، ايمان احمد العاطي با وزن حدود 500 کيلوگرم به عنوان چاق ترين زن جهان، در بيمارستان صفيه در شهر بمبئي در هندوستان مورد عمل جراحي کاهش سطح معده قرار گرفت.

به نقل از خبرهاي منتشر شده در ماه فوريه، يکي از خطوط هواپيمايي متعلق به شرکت "اگيپت اير" با تدابير خاص توانست ايمان احمد العاطي را با هواپيما براي معالجه اضافه وزن خود از مصر به هندوستان منتقل نمايد. اين خط هوايي براي حمل چاق ترين زن دنيا مجبور به استقاده از خدمات پزشکي خاصي گرديدند.

بدين ترتيب، چاق ترين زن دنيا، در تاريخ 7 مارس با انجام يک عمل جراحي ميزان 15 درصد از حجم معده خود را کاهش داد. در حين اين عمل پزشکان برخي از چربي هاي بدن وي را بيرون آوردند و با برخي ترفندهاي پزشکي جهت کاهش اشتها در سيستم گوارش وي تغييراتي ايجاد نمودند.

به گزارش اين منبع خبري به نقل از يکي از پزشکان: "اين زن به محض گذراندن دوران نقاهت خود به شهر زادگاهش باز مي گردد، در عين حال پزشکان از اينجا بازجوي حال وي خواهند بود. اين زن تا کنون به کمک رژيم لاغري مايعات، موفق به کاهش وزن 100 کيلوگرمي گرديده، اين رژيم تنها شامل پروتئين و فيبر است. ما اميدوار هستيماين زن در طي 6 تا 8 ماه آينده به ميزان 100 کيلوگرم ديگر وزن کم کند". 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала