فرود اضطراری هواپیمایی در آمریکا به خاطر عدم پرداخت هزینه پتو توسط یک مسافر

© AFP 2023 / YAMIL LAGEAn American Airlines plane arrives at Jose Marti International Airport becoming the first Miami-Havana commercial flight in 50 years, coinciding with the beginning of the tributes to late Cuban leader Fidel Castro, on November 28, 2016 in Havana
An American Airlines plane arrives at Jose Marti International Airport becoming the first Miami-Havana commercial flight in 50 years, coinciding with the beginning of the tributes to late Cuban leader Fidel Castro, on November 28, 2016 in Havana - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک به نقل از آسوشیتد پرس، یک هواپیمای خطوط هوایی هاوائین ایرلاین به خاطر عدم پرداخت پول پتو توسط یکی از مسافران مجبور به فرود اضطراری در یکی از فرودگاه های آمریکا شد.

این حادثه در تاریخ 8 مارس در زمان خط پرواز از لاس وگاس (ایالت نوادا) به هونولولو (ایالت هاوایی) در تاریخ 8 مارس اتفاق افتاد. در جریان این اتفاق، یکی از مسافران به خاطر سرما از خدمه هواپیما درخواست پتو نمود. خدمه در جواب از مسافر تقاضای 12 دلار نمود. مسافر پس از شنیدن این حرف از خدمه خواست تا با دفتر خطوط هوایی هاوائین ایرلاین تماس بگیرند، زیرا به عقیده وی یک مسافر برای چنین خدماتی نباید هزینه ای بپردازد.

این مسافر در جریان مکالمه خود با نمایندگان دفتر خدمات خطوط هوایی هاوائین ایرلاین اعلام نمود که می خواهد تلافی این کار را سر کسی در بیاورد. خلبانان پرواز سخنان وی را به عنوان یک تهدید تلقی نمودند و از خلبان اصلی خواستند تا هواپیما را در لس آنجلس به زمین بنشانند.

 

این مرد در هواپیما از سوی نیروهای اف بی آی و پلیس مورد بازجویی قرار گرفت. طبق تحقیقات پلیس، سخنان این مرد تهدیدی برای دیگر مسافران نبود و او را در نهایت آزاد نمودند. این مسافر با پرواز دیگری به شهر هونولو پرواز نمود. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала