برگشت نامه احمدی نژاد به ترامپ

© AFP 2023 / ALI AL-SAADIThis file photo taken on July 18, 2013 shows Iran's then outgoing President Mahmoud Ahmadinejad speaking during a press conference at the presidential palace in Baghdad.
This file photo taken on July 18, 2013 shows Iran's then outgoing President Mahmoud Ahmadinejad speaking during a press conference at the presidential palace in Baghdad. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک به نقل از سایت خبرگزاری عصر ایران، به دلیل عدم رعایت تشریفات و عرف دیپلماتیک، سفارت سوئیس نامه احمدی نژاد به ترامپ رئیس جمهور ایالت متحده آمریکا را برگشت زده است.

سفارت سوئیس در ایران، علت این اقدام را «نامه رسان» نبودن خود اعلام کرده است. در نتیجه می توان گفت این نامه تا کنون به دست ترامپ نرسیده و نخواهد رسید.

به گزارش این منبع خبری، سفارت سوئیس صرفا حافظ منافع آمریکا در ایران است، این سفارت پیام رسان و صندوق پستی نیست. این مهم سبب شده که حاشیه های نادرستی در خصوص این نامه صورت پذیرد.

این منبع آگاه در ادامه می افزاید: به احتمال زیاد نامه های پیشین احمدی نژاد به خصوص نامه وی به اوباما نیز به این سرنوشت دچار شده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала