در خرید این 3 مواد غذایی خساست نکنید!

© Photo / PixabayToasted bread
Toasted bread - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، یکی از دغدغه های امروزه مردم این است: "برای حفظ سلامتی خود، پول خود را صرف خرید چه ماده غذایی کنند؟"

مورد اول: هرگز در خرید گوشت خساست به خرج ندهید. شما می توانید مقدار مصرفی گوشت روزانه خود را پایین بیاورید، اما هرگز از کیفیت آن نکاهید. ارزش ندارد گوشت مصرفی خود را با محصولات فرآوری شده چون کالباس و سوسیس جایگزین نمایید. اگر روزی امکان خرید گوشت نداشتید، در آن صورت از حبوبات، ماهی، قارچ و آجیل استفاده کنید.

مورد دوم: در خرید شیرینی جات خساست به خرج ندهید. این بدان معنا نیست که پول زیادی صرف شیرینی جات نمایید یا اینکه مواد غذایی فوق برای سلامتی مفید است. خیر. البته که بدن ما به شکر احتیاج دارد، حذف شکر باعث استرس در بدن علی الخصوص در فصل سرما می گردد. اما ارزش ندارد برای اقتصادی عمل کردن دست به خرید شیرینی جات ارزان بزنید. از خرید شیرینی جاتی با ترکیب مارگارین بپرهیزید. بهتر است به جای شیرینی جات از عسل و یا میوه های خشک استفاده کنید. یا در منزل خود با استفاده از روغن گیاهی و طبیعی، یا دیگر محصولات طبیعی اقدام به آشپزی و شیرینی پزی کنید.

مورد سوم: در خرید آجیل خساست به خرج ندهید. اگرچه همیشه قیمت آجیل و مغزها گرانقیمت تر از دیگر اقلام خوراکی هستند. مغزها و آجیل ها دارای چربی بسیار مفیدی هستند. این چربی برای فصل زمستان برای بدن علی الخصوص غدد داخلی بسیار سودمند هستند. تنها کافی است به طور روزانه 100 گرم آجیل مصرف نمایید. از خرید آجیل و مغزهای کهنه بپرهیزید، زیرا در ترکیب چربی موجود در آجیل های مانده مواد فاسد و مضری برای بدن وجود دارد.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала