محبوبیت خاطره دکتر فیروز نادری نماینده اصغر فرهادی در مراسم اسکار در شبکه های اجتماعی (ویدئو)

© Flickr / freestocks.orgмикрофон
микрофон - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خاطره شنیدنی دکتر فیروز نادری در شبکه های اجتماعی جنجال برانگیز شد.

پیام تبریک وزارت امور خارجه آمریکا برای اسکار فرهادی از توییتر پاک شد - اسپوتنیک ایران
پیام تبریک وزارت امور خارجه آمریکا برای اسکار فرهادی از توییتر پاک شد
به گزارش اسپوتنیک، کلیپی در شبکه های اجتماعی به تازگی منتشر شده است که در آن فیروز نادری خاطره ای را تعریف می کند. این کلیپ مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و یکی از محبوب ترین کلیپ های روزهای اخیر از لحاظ به اشتراک گذاری به شمار می آید.
بعضی از کاربران شبکه های اجتماعی که یکی از دلایل انتخاب فیروز نادری توسط اصغر فرهادی بعنوان نماینده وی در مراسم اسکار باطن انسان گونه او می باشد.
یکی از کاربران شبکه اجتماعی فیس بوک این کلیپ را منتشر کرده است.

در این کلیپ دکتر فیروز نادری خاطره ای را عنوان می کند که ارزشمند تر از گشت و گذار حیات در کیهان و همکاری وی با ناسا می باشد.
او در این کلیپ عنوان می کند که سرپرستی پسری کوچک را به عهده دارد و به او از نظر مالی کمک می کند تا درس بخواند. او چند سال پیش هدیه ای به عنوان هدیه نوروز برای این کودک به ایران میفرستد. کودک در جواب محبت وی برای او عکسی با هدیه نوروز خود که کفش بود میفرستد و در نامه ای به دکتر می نویسد که چگونه او را الگوی خودش قرار داده است و دوست دارد مانند او سخاوتمند باشد.

واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به اولین صحبت های اصغر فرهادی بعد از مراسم اسکار (ویدئو) - اسپوتنیک ایران
واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به اولین صحبت های اصغر فرهادی بعد از مراسم اسکار (ویدئو)
در این هنگام دکتر فیروز نادری بغض گلویش را میگیرد و تعریف کردن ادامه داستان برای او سخت می شود. او در ادامه میگوید این کودک از سخاوتمندی من تشکر کرد اما چیزی که او در مورد من نمی دانست این بود که من در ناز و نعمت هستم و او سخاوتمندی مرا در این حالت الگوی خود قرار داده است. او در این حالت شروع به گریه کردن می کند. او در ادامه می گوید که این کودک ممکن است روزی جایزه نوبل را در دست بگیرد اما چیزی که بسیار مهم است این است که او همانند یک انسان شریف زندگی کند و این برای من از همکاری در ناسا بسیار با اهمیت تر است.
این کلیپ عده زیادی را تحت تاثیر قرار داد و کاربران بسیاری نماینده فرهادی را تحسین کردند.
یکی از کاربران نظر خود را اینگونه عنوان کرده است که "جناب دکتر فیروزی خیلی ازت ممنونم که بیشتر ازدانشی که دارید انسان شریفی هستید و باعث افتخار ما. من بهمراه شما اشک ریختم و شاید من از لحاظ سنی همسن محمد نیستم که شمارو الگوی آینده خودم برای تحصیل دانش قرار بدم ولی قطعا شما الگوی خوبی برای انسانیت هستین من به شما افتخار میکنم."
کاربر دیگری گفته است که " درود بر او و درود بر اصغر فرهادى كه بدرستى ايشان را به عنوان نماينده خود در مراسم اسكار انتخاب كرده بود ، من صحبتهاى اين انسان را قبلاً هم شنيده ام. بسيار عقلانى و شرافتمندانه سخن ميگويد."
کاربر دیگری معتقد است که "ایرانی هرجا هست باید و باید بهترین باشه. باید انسان های شریف و بزرگ رو الگوی خودش قرار بده و سخت بکوشه تا به دیگارن کمک رسان باشه تا اینکه حسود و بخیل باشه. افتخار میکنم به پروفسور نادری ی نازنین."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала