چرا نباید در خانه را روی غریبه ها باز کنیم؟ (ویدئو)

© Photo / PixabayDoor lock and keys
Door lock and keys - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روز به روز ترفندهای جدیدتری از سرقت های منازل توسط کاربران شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئوهای بسیاری در شبکه های اجتماعی منتشر می شود که نشان نمی دهد سارقان چگونه اقدام به دزدی از منازل آن هم در روز روشن و با حضور صاحب خانه می نمایند.
کاربران فضای مجازی برای آگاهای دادن به دیگر کاربران، ویدئوهایی از صحنه های سرقت که توسط دوربین های مدار بسته فیلمبرداری شده است را در صفحه های خود به اشتراک می گذارند.

در چندی از این ویدئوها می توان با شیوه نسبتا جدید سرقت با یک برنامه ریزی ارز پیش تائین شده روبرو شد. بدین ترتیب که در ابتدا یک دختر کوچک یا جوان(تله ای به عنوان نماد معصومیت) در خاانه ی شما را می زند. بسیاری با مشاهده دختر، درب را می گشایند. سپس فرد دیگری که مثلا رهگذر است به طرف در نزدیک می شود و با سلاح گرف یا سرد به سمت صاحب خانه حمله می کند. سپس درب بسته می شود و بلافاصله شخص دیگری برای کمک به همدست خود وارد ماجرا می شود.


دختر در اینجا نقش کلیدی را بازی می کند و طی انجام عملیات توسط همدستانش جوری رفتار می کند که گویی هیچ اتفاقی نیافتاده است.
کاربران بسیاری در این رابطه نوشته اند که سبک جدیدی در دزدی و خفت گیری پدیدار شده است. درب منزل رو به روی هیچ ناشناسی باز نکنید حتی اگر دختر یا بچه باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала