پیام های انگیزشی بازیکنان فوتبال به زنان ایران در شبکه های اجتماعی خبرساز شد (عکس)

© Fotolia / NacrobaСудья в женском футболе
Судья в женском футболе - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به مناسبت فرارسیدن روز جهانی زن ۸مارس ، پیام‌های انگیزشی جالب در پشت پیراهن بازیکنان تیم ملی زنان سوئد نوشته شده است.

به گزارش اسپوتنیک، در آستانه قرار گرفتن در 8 مارس روز جهانی زن در هر جایی از جهان اقدامات متفاوتی انجام می شود. تیم ملی زنان سوئد تصمیم گرفته است که پشت پیراهن بازیکنان زن پیام هایی در جهت انگیزش به زنان مختلف جهان درج کند و به آنان تقدیم کند.
گفته شده است یکی از بازیکنان سوئدی نوشته پشت پیراهن خود را به زنان ایرانی تقدیم کرده است.
پیام‌ پیراهن "ماگدالنا اریکسون" به زنان ایرانی اینگونه نوشته شده است که من برای دختران ایران زمین بازی می کنم.
"تهمینه میلانی" کارگردان معروف ایرانی با انتشار این خبر در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام عکسی از این بازیکن به نمایش گذاشته است.

افراد زیادی با مشاهده این خبر نظرات خود را منتشر کرده اند. یکی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشته است که " دورود بر انسان های شریفی که مرز برایشان اهمیتی ندارد"
کاربر دیگری با تحسین این حرکت معتقد است که "ایکاش به جای پشت پیراهن در جلوی پیراهن خود می نوشت تا برای نشان دادن حسن نیت خود مجبور نبود پشت کند"
کاربر دیگری نظر خود را اینگونه نوشت که "این روحیه حمایتی اروپایی ها بسیار قابل تحسینه مثل درست کردن حلقه انسانی در آمریکا تا مسلمونی بتونه نماز بخونه"
عده ای از کاربران معتقدند که اینگونه اقدامات ترحم گونه می باشد و به معنی این است که دختران ایرانی شایسته ترحم اند که این امر پسندیده نیست چرا که دختران و زنان در ایران در وضعیت خوبی بسر می برند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала