انتخاب ایران به عنوان بهترین کشور توسط جهانگرد جوان (عکس)

© AP Photo / Ebrahim Norooziانتخاب ایران به عنوان بهترین کشور توسط جهانگرد جوان (عکس)
انتخاب ایران به عنوان بهترین کشور توسط جهانگرد جوان (عکس) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، جوان جهانگردی قصد دارد به همه کشورهای دنیا سفر کند، او تاکنون به 148 کشور سفر کرده است. این جوان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرده که بهترین و محبوبترین کشور از نظر او ایران می باشد.

در صفحه شخصی او در سایت اینستاگرام "instagram.com/borderjunkie" می توان مشاهده نمود که او کشور ایران را به عنوان محبوب ترین کشور انتخاب کرده است.

او همچنین در صفحه شخصی خود نوشته است که از کار خود بیرون آمده تا به همه کشورهای جهان مسافرت کند.
او همچنین در صفحه شخصی خود در اینستاگرام عکسی منتشر کرده است که در آن اطلاعاتی از سفر خود نوشته است. او تاکنون 73 درصد از کشورهای جهان را دیده است و تنها 27 درصد باقی مانده است.
جالب است بدانید که با وجود اینکه 143 کشور را دیده است اما تنها 6500 دلار هزینه سفر کرده است. او 20 سفر هوایی داشته است و 300 سفر زمینی را تجربه کرده است. 35000 کیلومتر را درکل پیموده است و در کشور ترکیه 1 بار دستگیر شده است. همچنین او از کشور آذربایجان دیپورت شده است. سال 2017 پنجمین سالی است که او در سفر است و امیدوار است که امسال بتواند راهی یابد تا به عربستان سعودی برود.
او مهمترین عاملی که وی را جذب ایران کرده است مهمان نوازی مردم ایران، تاریخ بی نظیر و غذاهای خوشمزه اعلام کرده است.

او همچنین نوشته است که ایران بسیار زیاد امن بود و دیگر تبلیغات تلویزیونی علیه کشور ایران را باور ندارد. از نظر او امن ترین کشور جهان ژاپن می باشد.
کاربران در واکنش به متن های منتشر شده توسط او واکنش های بسیاری نشان دادند.
یکی از کاربران عنوان کرده است که " من بسیار خوشحالم که به کشور دوست داشتنی من ایران سفر کردید. مردم نیاز دارند که ایران واقعی و مردم واقعی ایران را ببینند و من امیدوارم دوباره بتوانید ویزای کشور ایران را بگیرید و به این کشور بیایید."
شخص دیگری معتقد است که " هر که به ایران بیاد عاشق شیراز میشه."
یکی از کاربران اینگونه نوشته است که " ممنون از این همه زیبایی که از کشورم ثبت کردید."

کاربر دیگری نوشته است که " ما ایرانی ها دارای تاریخ و فهم و شعور هستیم و با هیچ کشوری مشکلی نداریم. ما صلح و دوستی و برادری می خوایم. خوشحال میشیم باز دوباره به ایران بیای."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала