سفیر امارات در آمریکا: ایران بزرگترین حامی تروریست است

© Fotolia / Philipusسفیر امارات در آمریکا: ایران بزرگترین حامی تروریست است
سفیر امارات در آمریکا: ایران بزرگترین حامی تروریست است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سفیر امارات در آمریکا طی یادداشتی با اظهار اینکه ایران بزرگترین تروریست است از آمریکا خواست تا بر تحریم‌هایش شدت بخشد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، «یوسف العتیبه» سفیر امارات در آمریکا با انتشار یادداشتی در نشریه وال استریت ژورنال آمریکا از آمادگی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس برای افزایش تعامل با ایران خبر داد.

سفیر امارات در یادداشت خود با تکرار مواضع ضد ایرانی کشورش مدعی شد که اکنون واشنگتن نیز در برابر تهدید های ایران هوشیار شده است.

وی در ادامه مطلب خود آورده است که با انعقاد توافق هسته ای در سال گذشته، امیدهای زیادی در این خصوص ایجاد شد که ایران به دنبال افزایش تعامل مسئولانه در امور جهانی شده است، اما تهران در عوض درگیری و خشونت بیشتر را انتخاب کرد.

سفیر امارات در بخش دیگری از اظهارات خود مدعی شد که رفتار ایران منجر به افزایش بی ثباتی در منطقه شده و کشورش چندین بار از آنچه وی انتقال غیر قانونی تسلیحات از سوی ایران به یمن در حال انجام بوده جلوگیری کرده است.

وی همچنین با استقبال از تحمیل تحریم های جدید دولت ترامپ علیه ایران گفت که اعمال این تحریم‌ها هرچند دیر انجام شد اما مورد استقبال تمام دوستان آمریکا در منطقه قرار گرفت.

سفیر امارات با محکوم کردن آزمایش موشک بالستیک ماه ژانویه توسط ایران، مدعی شد که این اقدام نقض قطعنامه شورای امنیت است.

وی همچنین در اقدامی تعجب برانگیز و چاپلوسانه ادعاهای «جیمز ماتیس»، وزیر دفاع آمریکا را مبنی بر اینکه ایران بزرگترین کشور حامی تروریسم در جهان است، تأیید کرد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала