ساخت ماکت بمب افکن استراتژیک جدید روسیه

© Photo / Ministry of defence of the Russian FederationСверхзвуковой стратегический бомбардировщик-ракетоносец ВКС РФ Ту-22М3 во время нанесения авиационного удара по объектам террористов в провинции Дейр-эз-Зор в Сирии
Сверхзвуковой стратегический бомбардировщик-ракетоносец ВКС РФ Ту-22М3 во время нанесения авиационного удара по объектам террористов в провинции Дейр-эз-Зор в Сирии - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ماکت بمب افکن پیشرفته جدید روسی موسوم به "پاک دا" که جهت پرواز در مسیرهای طولانی برای نیروی هوا ـ فضای روسیه در نظر گرفته شده، در شرکت توپولف به اندازه واقعی این هواپیما ساخته شده است.

به گزارش اسپوتنیک، یک منبع در مجتمع صنایع دفاعی روسیه ضمن اعلام این مطلب گفت:" چند ماکت "پاک دا" از مواد ترکیبی و همچنین ماکت چوبی این هواپیما به اندازه واقعی ساخته شده است. این ماکت ها هواپیما را در حال پرواز نشان می دهند".
منبع افزود در این هواپیما بطور حداکثر از فناوری استلس استفاده شده و مثلا در ساختار آن از مواد جذب کننده امواج رادیویی استفاده شده و همه سلاح ها در داخل این هواپیما قرار خواهند داشت. همچنین قرار است "پاک دا" به جدیدترین وسایل جنگ الکترونیک مسلح شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала