پیامدهای دروغگویی فرمانده اوکراینی درباره کشتی های کریمه

© Sputnik / Taras Litvinenkoاوکراین می خواهد کریمه را باز پس بگیرد
اوکراین می خواهد کریمه را باز پس بگیرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ایگور وارانچنکو فرمانده نیروهای نظامی – دریایی اوکراین با گفتن دروغ هایی درباره غارت کشتی ها در کریمه به دنبال جلب کشتی های جدید و تکمیل ناوگان دریایی بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، ایگور وارانچنکو فرمانده نیروهای نظامی — دریایی اوکراین با گفتن دروغ هایی درباره غارت کشتی ها در کریمه به دنبال جلب کشتی های جدید و تکمیل ناوگان دریایی بوده است.

وارونچنکو پیشتر گفته بود که گویا ناوگان دریای سیاه روسیه برای تامین قطعات یدکی خود از کشتی های اوکراینی استفاده می کنند و دو کشنده «ترنوپول» و «لوتسک» ناوچه ها را به میادین گازی روسیه در دریای سیاه می کشانند.

بلیک اسپوتنیک اظهار کرد که ظاهرا فرمانده اوکراینی یا اطلاعات ناقص در اختیار دارد و یا قصد دارد درباره دریابانان روسیه دروغ ببافد.

پس از این اظهارات آدمیرال اوکراینی به دروغ گفته است که او اصلا خبر نداشته که کشتی بزرگ «کنستانتین آلشانسکی» از سال 2013 به تعمیرات اساسی نیاز داشته و ناوچه ها در سواحل خلیج جنوبی از سال 2014 متوقف شده اند و قادر به حرکت در آب نیستند. ناوگان دریای سیاه مجموعه جدیدی برای کشتی ها دریافت کرده و نیازی به کشتی های اوکراینی ندارد.

به اعتقاد بلیک، فرمانده اوکراینی با این کار از غرب عاجزانه می خواهد که ناوچه هایی برای تکمیل ناوگان اوکراین در اختیار آنها قرار دهند. او می گوید: «ناوچه هایتان را برای ما بفرستید، ما پرچم اوکراین را به احتزاز درمی آوریم و با افتخار در دریای سیاه حرکت می کنیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала