مامورین ک گ ب و هکرهای روسی: واکنش کاربران اینترنتی به اشتباه برگزارکنندگان اسکار

© AP Photo / Chris Pizzello/InvisionПродюсер Джордан Горовиц и действующие актеры фильма "Ла-Ла Ленд" ошибочно получают "Оскар" на церемонии награждения
Продюсер Джордан Горовиц и действующие актеры фильма Ла-Ла Ленд ошибочно получают Оскар на церемонии награждения - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هشتاد و نهمین مراسم اهدای جوایز آکادمی علوم و هنرهای سینما با یک حادثه جالب به پایان رسید. برگزارکنندگان این مراسم اشتباها فیلم عالم هپروت را به عنوان بهترین فیلم این دوره معرفی کردند.

اما پس از آنکه عوامل این فیلم به روی سن آمدند برنده حقیقی بهترین فیلم سال 2017 که فیلم "مهتاب" بود را اعلام کردند. این اشتباه به موضوع اصلی برای کاربران شبکه های اجتماعی تبدیل شد. کاربران باعث و بانی این اتفاق را "هکرهای روس و ماموران ک گ ب خواندند"
پس از اینکه برنده اصلی جایزه اسکار را به اشتباه اعلام کردند کاربران فعال شبکه های اجتماعی برای یافتن متهم دست به کار شدن و بسیاری از آنها "هکرهای روس" را مقصر اصلی این اتفاق در مراسم انجام شده در لس آنجلس می دانند.
کاربر دنیس سیسویف در توییتر به سوال آر تی مبنی بر علت این اشتباه نوشته — هکرهای روس

 

The Red Pill نوشت: وقتی که متوجه می شوی که هکرهای روسی اسکار را برگزار کردند.


WarrenandFaye-kNews با تمسخر می نویسد: هکرهای بیش از اندازه بزرگ شده روس نقش اساسی در اعلام نتایج اسکار برای بهترین فیلم ایفا کرده است.


پیرز مورگان نیز پرسیده آیا در هالیوود کسی ولادیمیر پوتین را مقصر دانسته؟


کوین فلود: این بار نه روسیه، این بار نه.

حتی وارن بیتی 79 ساله هم مورد توجه کاربران اینترنتی قرار گرفت. بیتی را به عنوان مامور ک گ ب و شخصی که برای پوتین و ترامپ فعالیت میکنند معرفی کردند.

اما کسانی هم بودند که نتیجه اسکار 2017 را از پیش می دانستند. در ابتدا ماه فوریه بود که The Huffington Post در مقاله خود نوشته بود که از نقشه ولادیمیر پوتین با خبر است.

 

در مقاله آمده بود که هدف اصلی و نهایی پوتین دخالت در نتایج اسکار و برنده اعلام کردن فیلم عالم هپروت است. ولی کاربران متوجه این قضیه نیستند که اگر پاکت فیلم ها جابجا و فیلمی دیگر به عنوان برنده اعلام شد پس….

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала