رسانه ها دلیل وجود پرچم روسیه در کنفرانس با ترامپ را روشن کردند

© AP Photo / Alex BrandonПосетители ежегодной Конференции консервативной политической деятельности (CPAC)
Посетители ежегодной Конференции консервативной политической деятельности (CPAC) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فعالان محلی به نام های جیسون چارتر و رایان کلیتون بلیط های کنفرانس را خریداری کرده و نزدیک به یک هزار پرچم روسیه را با نام خانوادگی ترامپ بر روی آن بین افراد پخش کردند.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه تاکینگ پوینت مِمو به نقل از یکی از دست اندرکاران اقدام خاص در کنفرانس ترامپ می نویسد که در کنفرانس حومه واشنگتن با حضور ترامپ پرچم های کوچک روسیه را به عمد به دست گروهی از مردم داده اند.

پیشتر گفته شده بود که مسئولین برگزاری این کنفرانس محافظه کارانه پس از مشاهده پرچم های کوچک روسیه در سراسر سالن جلوی این اقدام تحریک آمیز را گرفته و آنها را جمع کردند.

تاکینگ پوینت ممو می نویسد که فعالان محلی به نام های جیسون چارتر و رایان کلیتون بلیط های کنفرانس را خریداری کرده و نزدیک به یک هزار پرچم روسیه را با نام خانوادگی ترامپ بر روی آن بین افراد پخش کردند.

به گفته چارتر، او و همکارش با این اقدام قصد داشتند روابط ترامپ با روسیه را آشکار کنند. این دو نفر همچنین خاطر نشان کردند که تقریبا هیچ کس متوجه نشد که پرچم ها به شکل خاصی طراح شده اند. به عبارتی نام ترامپ در وسط رنگ سفید قرمز و سرمه ای قرار گرفته است. آنها از مردم سوال کرده اند که پرچم ترامپ را می خواهند، و مردم پاسخ مثبت داده اند. بسیاری از طرفداران ترامپ با افتخار پرچم روسیه — ترامپ را بالابرده و تکان می دادند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала