واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به شرکت علی دایی در کنکور(عکس)

© Fotolia / Grimaldelloواکنش کاربران شبکه های اجتماعی به شرکت علی دایی در کنکور(عکس)
واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به شرکت علی دایی در کنکور(عکس) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بر اساس اخبار منتشر شده در شبکه های اجتماعی، علی دایی بازیکن فوتبال سابق تیم ملی فوتبال ایران در کنکور دکتری شرکت کرده است که این موضوع بازتاب گسترده ای در میان کاربران داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، گفته می شود علی دایی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی تیم فوتبال نفت تهران که به تازگی در کنکور دکترای نیمه متمرکز رشته علوم اجتماعی شرکت کرده است، به شدت مورد توجه کاربران اینترنت قرار گرفته است.
این خبر به سرعت در شبکه های اجتماعی منتشر شد و کاربران بسیاری، مطالب زیادی در این رابطه منتشر کرده اند.
یکی از صفحات شبکه اجتماعی فیس بوک عکسی از علی دایی به اشتراک گذاشت که او در اتاقی تنها در حال نوشتن است و خبر شرکت وی در کنکور دکتری را منتشر کرد. با توجه به اینکه کنکور معمولا در سالنی با حضور صدها نفر و مراقبان زیاد برگزار می شود این عکس وی جنجال زیادی را در شبکه های اجتماعی ایجاد کرد. پس از مدتی معلوم شد که این عکس علی دایی مربوط به جلسه کنکور نمی باشد و مربوط به گذشته است.
پس از آن عکس دیگری از علی دایی منتشر شد که تصویر واقعی او در جلسه کنکور بود. یکی از کاربران توییتر با انتشار عکس علی دایی نوشت "تصوير واقعي حضور علی دایی در کنکور دکتری ۹۶/فکر کن رفتی سر کنکور، بعد یهو علی دایی بیاد کنارت بشینه و اونم کنکور داشته باشه "

مشخص شد که او مانند دیگر داوطلبان دیگر کنکور در فضای جلسه حضور داشته و مشغول به پاسخ دادن به سوالات بود. همچنین سازمان سنجش اطلاعیه ای در این رابطه منتشر کرد. در این اطلاعیه آمده است که "با توجه به انتشار عکس غیر واقعی در فضای مجازی و بعضی از خبرگزاری ها از "علی دایی" داوطلب آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1396 که شائبه استفاده از محیط اختصاصی و پذیرایی ویژه است به اطلاع می رساند "علی دایی" مشابه سایر داوطلبان آزمون از محیط عمومی و پذیرایی مشابه سایر داوطلبان استفاده کرده است. "
کاربران بسیاری این اقدام او را تحسین کرده اند و نوشته اند: "على دايى امروز كنكور دكترا داده. دمش گرم"
کاربر دیگری نیز با هشتگ#شورای_شهر_در_تسخیر_ورزشکاران نوشته است:" #علی_دایی در کنکور دکتری علوم اجتماعی شرکت کرد تا در آینده بتواند جزو #شورای_شهر باشد!! "

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала