دونالد ترامپ: اخراج مهاجران از آمریکا عملیات نظامی است

© REUTERS / Carlo Allegri/File Photoدونالد ترامپ: اخراج مهاجران از آمریکا عملیات نظامی است
دونالد ترامپ: اخراج مهاجران از آمریکا عملیات نظامی است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه از عنوان «عملیات نظامی» برای اشاره به تلاش دولتش جهت اخراج مهاجران غیرقانونی از این کشور استفاده کرد.

اسپوتنیک — دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه از عنوان «عملیات نظامی» برای اشاره به تلاش دولتش جهت اخراج مهاجران غیرقانونی از این کشور استفاده کرد.

به گزارش نشریه اینترنتی هیل وی در دیدار با مدیران عامل شرکت‌های تولیدی گفت: «ما داریم آدمهای واقعاً بد را از این کشور بیرون می‌کنیم، آن هم به اندازه‌ای که هیچ‌کس تا کنون ندیده است. و آنها واقعا آدمهای بدی هستند. و این عملیات نظامی است.»

وزارت امنیت داخلی آمریکا به تازگی دستورالعمل‌هایی درباره اجرای قوانین مهاجرتی صادر کرده که از قصد واشنگتن برای اجرای سخت‌گیرانه این قوانین خبر می‌دهند.

دستورالعمل‌های این وزارتخانه نشان می‌دهند شمار بیشتری از مهاجران در معرض اخراج از آمریکا قرار خواهند داشت. این دستورالعمل‌ها همچنین به نهادهای انتظامی دستور می‌دهند که هزاران مأمور را برای کمک به فرایند اخراج مهاجران غیرقانونی استخدام کنند.

با وجود این، قرار نیست که نهادهای نظامی آمریکایی نقشی در این فرایند ایفا کنند.

ترامپ روز پنجشنبه گفت: «ببینید در مرزها چه اتفاقی می‌افتد. برای اولین بار ناگهان می‌بینیم که اعضای گروه‌های تبهکار از کشور بیرون رانده می‌شوند. داریم اربابان مواد مخدر را بیرون می‌کنیم.»

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала