کمپین جمع آوری امضاء جهت نامزدی اوباما در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه

© AP Photo / JIM WATSONUS President Barack Obama departs the Oval Office for the last time as president, at the White House in Washington, DC January 20, 2017
US President Barack Obama departs the Oval Office for the last time as president, at the White House in Washington, DC January 20, 2017 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری ای بی سی نیوز، گروهی از فعالان مدنی فرانسوی اقدام به تشکیل یک کمپین جهت حمایت از نامزدی باراک اوباما رئیس جمهور سابق ایالات متحده، برای انتخابات ریاست جمهوری آتی در فرانسه نمودند.

در این راستا، در طی روزهای اخیر در پاریس پلاکارت های "اوباما 17" در حمایت از باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا منتشر گردیده است. این پلاکارت ها از شهروندان فرانسوی می خواهد تا از سایت کمپین دیدن نمایند و حمایت خود را از نامزدی باراک اوباما در انتخابات فرانسه اعلام نمایند. به گفته این فعالان مدنی، هدف آنها جمع آوری 1 میلیون امضا برای این طرح می باشد. به عقیده آنها، با انتخاب یک فرد خارجی در مقام پست ریاست جمهوری  در فرانسه می توان درس دموکراتی را تمرین نمود.

به گزارش این خبرگزاری، باراک اوباما برای تصدی پست ریاست جمهوری فرانسه با یک مانع روبه رو خواهد شد، زیرا تنها شهروندان فرانسوی می توانند به مقام ریاست جمهوری فرانسه دست پیدا کنند. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала