اعضای تیم ملی آمریکا: ایرانی ها برای ما پیتزا سفارش دادند

© Sputnik / Alexandr Vilf  /  مراجعه به بانک تصاویر اعضای تیم ملی آمریکا: ایرانی ها برای ما پیتزا سفرش دادند
اعضای تیم ملی آمریکا: ایرانی ها برای ما پیتزا سفرش دادند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تیم ملی کشتی آزاد آمریکا که در مسابقات جهانی به مقام نایب قهرمانی در ایران دست یافت، احساسات خود نسبت به سفر به جمهوری اسلامی ایران و مردم مهمان نواز ایران به اشتراک گذاشتند. خبرگزاری اسپوتنیک این تصاویر ورزشکاران آمریکایی را از خبرگزاری هایی ایرانی و آمریکایی گرد هم آورد.

تیم ملی کشتی آزاد آمریکا که در مسابقات جهانی به مقام نایب قهرمانی در ایران دست یافت، احساسات خود نسبت به سفر به جمهوری اسلامی ایران و مردم مهمان نواز ایران به اشتراک گذاشتند. خبرگزاری اسپوتنیک این تصاویر ورزشکاران آمریکایی را از خبرگزاری هایی ایرانی و آمریکایی گرد هم آورد.

 

 

  • پیتزا

 

 

به گزارش نیویورک تایمز، هنگامی که مسئولین هتلی که در فرودگاه امام خمینی واقع است از حضور تیم ملی کشتی آمریکا در این فرودگاه با خبر شدند، برای اعضای این تیم سفارش پیترا دادند.
ریچ بندر سرپرست تیم ملی کشتی آمریکا گفت: ما همه در لابی هتل ایستاده و به خوردن پیتزا مشغول شدیم. 
استقبال گرم از ما در روز شنبه حاصل شد؛ آمریکا یی ها از کرمانشاه شهر محل برگزاری مسابقات جهانی کشتی جایی مسابقات با هیجان بسیار برگزار شد به به تهران بازگشتند.

 

 

 

  • مادر
​در پی افزایش تنش میان دو کشور در عرصه بین المللی، چگونه از ورزشکاران آمریکایی در ایران استقبال کردند؟
کایل اسنایدر قهرمان المپیک می گوید؛ مادر وی پس از شنیدن سفر وی به ایران به شدت نگران شد. اما در ایران از تیم ما با شور اشتیاق استقبال شد.
اسنایدر اضافه کرد، هوادان ایرانی در فرودگاه به ما گل هدیه دادند، برای جابجا کردن چمدان هایمان به ما کمک کردند و درخواست گرفتن عکس یادگاری با ما داشتند. وی گفت: این بهترین مسابقه در زندگی ورزشی من بود، حتی بهتر از المپیک ریو.

 

 


  • هواداران

 

 


به گزارش خبرگزاری مهر، قبل از پرواز تیم ملی کشتی آمریکا به این کشور، زمانی بدست آمد راهی برج میلاد یکی از جاذبه های گردشگری پایتخت ایران شوند. مکانی که استقبال هواداران ایرانی باعث تعجب اعضای تیم ملی کشتی آمریکا شد.
جردن باروز ستاره و قهرمان المپیک تیم ملی آمریکا می گوید، طرفداران او در تهران بیش از هر شهر دیگری است.

 

 


  • ویزا

 

 


لازم به ذکر است که چند روز قبل از آغاز مسابقات قهرمانی جهان، سفر تیم ملی آمریکا به ایران در پاسخ متقابل دولت ایران به منع ورود اتباع ایران به آمریکا از سوی دولت آمریکا منتفی شود.
در حالی که اکثر مردم آمریکا نیز مخالف منع ورود شهروندان هفت کشور مسلمان به آمریکا بودند، دولت ایران نیز اجازه سفر تیم ملی کشتی آمریکا را به ایران صادر کرد. 
باروز گفت، از شنیدن خبر منع ورود مهاجرین به شدت متاثر شدم. در ایران هیچ کس رفتار ناپسندی با من انجام نداد بلکه برعکس.

 

 

  • ​احترام

 

بیل زادیک سرمربی تیم ملی کشتی آمریکا به نقل از رسانه های ایرانی گفت؛ هواداران ایرانی از تیم ملی کشتی آمریکا در مسابقات در برابرجمهوری آذربایجان، روسیه و گرجستان حمایت کردند. آنها دائما نام جرج را صدا می رند. در طول مسابقات مختلف و مهم باروز بارها بر حریفان قدرتمند ایرانی خود غلبه کرده و ایرانی همیشه با احتران نسبت به رفتار می کنند.

 

  • محافظ

ریچ بندر برای چهارمین بار تیم ملی کشتی آمریکا را به ایران همراهی می کند وی گفت تا کنون هرگز مشکلی برای ما پیش نیامده.

از سال 1998، تیم امریکا بیش از 10 بار به ایران سفر کرده.

فدراسیون کشتی ایران حتی یک محافظ ویژه در هتل محل اقامت ما در کرمانشاه قرار داد. اما هیچ مشکلی پیش نیامد و او مجاب به انجام کاری نشد. در طول رقابت ها ایرانیان از ورزشکاران خارجی با شور واشتیاق استقبال کردند.

یکی از اعضای تیم ملی کشتی آمریکا به نیویورک تایمز گفت: باور این مسئله سخت است که ایران یک کشور ضد آمریکایی است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала