آیا روسیه مسبب دعوای سربازان بریتانیایی در مشروب خانه های استونی ست؟

© Fotolia / Stommaآیا روسیه مسبب دعوای سربازان بریتانیایی در مشروب خانه های استونی ست؟
آیا روسیه مسبب دعوای سربازان بریتانیایی در مشروب خانه های استونی ست؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
میک ماران ، رئیس دپارتمان اطلاعات استونی اذعان می کند که روسیه ممکن است تحریکاتی ترتیب دهد تا نیروهای نظامی بریتانیایی ناتو در این کشور را بی اعتبار نماید.

به گزارش اسپوتنیک، تایمزدر این خصوص اطلاع داد.
ازجمله روسیه می تواند از روش « دام عسلی» استفاده کند. در این روش زنی را برای تحریک و دعوا به مشروب خانه ها می فرستند و بدین ترتیب سربازان را دیوانه و عصبی می کنند.
دیلی میل به نقل از وی نوشت: « حرف هایی به گوش می رسد که ساکنین محلی از حضور این سربازان خوشحال نیستند. در آنجا ۸۰۰ سرباز جوان بریتانیایی هستند. آنها از پایگاه به شهر می روند. بدیهی است که به مشروب خانه ها خواهند رفت. ما نمی توانیم از دعوای احتمالی جلوگیری کنیم که ممکن است توسط تیم مقابل شروع شده باشد ، آنطور که در استونی اتفاق می افتد. به طور مثال دام های عسلی کلاسیک و نمونه های دیگر.»
علاوه بر این بر اساس مدارک ماران ، نیروهای اطلاعاتی روسیه ممکن است به آدرس کاربری نظامیان در شبکه های اجتماعی دسترسی داشته باشند تا اطلاعات خطرناک را جستجو کنند.
همانطور که این روزنامه می نویسد ، مقامات بریتانیا و استونی طی چندین ماه تهدیدات احتمالی جذب سربازان بریتانیایی به سمت « بازی های جاسوسی زمان جنگ سرد» را بحث و بررسی می کنند.
این در حالیست که ماران هیچ مدرک و استدلالی برای تایید گفته های خود ندارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала