سندرز، دولت ترامپ را استبدادی می داند

© REUTERS / Katherine Taylorسندرز، دولت ترامپ را استبدادی می داند
سندرز، دولت ترامپ را استبدادی می داند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برنی سندرز بیان داشت که دولت ترامپ مستبد و خودکامه است.

به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز نوشت: برنی سندرز، سناتور ایالت ورمونت بعد از آنکه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا برخی از رسانه‌های خبری را دشمن مردم آمریکا نامید، وی را "دروغگوی مرضی" خواند.
"دروغگویی مرضی" نوعی اختلال است که در آن فرد از بیان سخنان دروغ احساس هیجان روانی می‌کند. این دروغ‌ها در بسیاری موارد به راحتی قابل ‌شناسایی هستند و عجیب‌تر اینکه این دروغ‌ها ممکن است آنقدر آشکار باشند که به سادگی دست فرد را رو کنند.
چندی پیش ترامپ در توییتر خود از سازمان‌های خبری آمریکایی به شدت انتقاد کرد و رسانه‌های جمعی چون سی‌ان‌ان، ان‌بی‌سی نیوز، نیویورک تایمز، شبکه ای‌بی‌سی و سی‌بی‌اس به عنوان رسانه‌های انتشار دهنده"اخبار جعلی" خواند و گفت: این رسانه‌ها "دشمن من نیستند، دشمن مردم آمریکا هستند."
سندرز در توییتر خود نوشت: براساس دیدگاه ترامپ مردم باید همه اخبار را به جز مطالبی که وی مستقیما بیان می‌کند،‌ انکار کنند. این به معنای خودکامگی است.
پیشتر این نامزد سابق دموکرات‌ها در رقابت‌های انتخاباتی آمریکا گفته بود، ‌دونالد ترامپ "متوهم" است و می‌تواند ایالات متحده آمریکا را به سمت "حالت استبدادی" سوق دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала