تکنولوژی هولوگرام 7 بعدی و بینندگانی که انگشت به دهان ماندند(ویدئو)

© Catopsysتکنولوژی هولوگرام 7 بعدی و بینندگانی که انگشت به دهان ماندند(ویدئو)
تکنولوژی هولوگرام 7 بعدی و بینندگانی که انگشت به دهان ماندند(ویدئو) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تکنولوژی جدیدی که به هولوگرام 7 بعدی معهروف است، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. تا کنون ویدیوهای بسیاری از این تکنولوژی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است و همچنان به عنوان یک فن آوری نوین به اشتراگ گذاشته می شود.

به گزارش اسپوتنیک، در سایت اشتراک ویدئو یوتیوب ویدیویی منتشر شده است که این تکنولوژی را به تصویر کشیده است. در این تکنولوژی 7 بعدی اتفاقاتی می افتد که گویا در دنیای واقهی رخ داده است. با استفاده از این تکنولوژی می توان با پدیده هایی روبرو شد و حیواناتی را دید که شاید در زندگی واقعی افراد امکان آن نباشد


در این ویدیو حرکت دلفین ها و شنای آنها در زاویه بسیار نزدیک قابل دیدن است.
یکی از کاربران بصورت طنز عنوان کرده است پس از دیدن این ویدیو از رفتن به باشگاه ورزشی و بازی بسکتبال می ترسد. این ویدیو که بسیار واقعی به نظر می رسد هم مورد توجه کاربران قرارا گرفته است و هم شگفتی و ترسی در آنان ایجاد کرده است.
پس از ورود فن آوری 3 بعدی و 5 بعدی در صنعت سینما و نمایش، حال فن آور 7 بعدی ظهور کرده است و ویدیوهای بسیاری در یوتیوب منتشر شده است که تکنولوژی هولوگرام 7 بعدی را نشان می دهد. این تکنولوژی این امکان را می دهد تا افراد حتی از نزدیک حیوان دایناسور را ببینند و با آن روبرو شوند.

چگونگی ساخت چنین واقعیت های مجازی، سوال اصلی اکثر کاربران را تشکیل می دهد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала