تقلید صدای حیوانات توسط یک دختر با استعداد(ویدئو)

© Flickr / Darren Johnsonتقلید صدای حیوانات توسط یک دختر با استعداد(ویدئو)
تقلید صدای حیوانات توسط یک دختر با استعداد(ویدئو) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، ویدیویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که دختری را به تصویر می کشد که به خوبی می تواند صدای حیوانات مختلف را تقلید کند.

این ویدیو مدتهاست که در سایت اشتراک ویدئو یوتیوب طرفدارن بیشماری پیدا کرده بود و اکنون بار دیگر در شبکه های اجتماعی روسیه مطرح شده است.


در این ویدیو از این دختر با استعداد خواسته می شود که صدای حیوانات مختلف را مانند خود آنها تقلید کند. گوینده نام حیوان را صدا می کند و این دختر با صدایی جذاب و بسیار شبیه آن حیوان اقدام به تقلید صدا می کند.
کاربران شبکه های اجتماعی نظرات بسیاری را در زیر این ویدیو ارسال کردند و به تحسین او پرداختند. یکی از کاربران عنوان کرده است که به غیر از حیوان گاو صدای بقیه حیوانات را بخوبی تقلید کرده است.
کاربر دیگری عنوان کرده است که صدای او بسیار فریبنده و جذاب است. چهره او نیز بسیار زیباست. کاربران دیگر نیز به تحسین استعداد او پرداختند.
در همین رابطه فرد دیگری نیز صدای حیوانات را تقلید می کند. این مرد جوان به خوبی از پس تقلید صدای حیوانات بر می آید. کلیپ های زیادی از او نیز در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

این شخص با کمک دست خود صداهای حیوانات مختلف را تقلید می کند. او می تواند صدای سگ، اسب، مرغ و پرندگان را بخوبی تقلید کند. او نیز در شبکه های اجتماعی طرفدان بسیاری پیدا کرده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала