مذاکرات روسیه و ناتو در مونیخ

© Photo / NIDS/NATO Multimedia Libraryسرگى لاوروف وزير امور خارجه روسيه و ينس استولتنبرگ دبير كل ناتو روز جمعه در حاشيه كنفرانس مونيخ چشم انداز روابط روسيه و اتحاد آتلانتيك شمالى را مورد بحث قرار دادند.
سرگى لاوروف وزير امور خارجه روسيه و ينس استولتنبرگ دبير كل ناتو روز جمعه در حاشيه كنفرانس مونيخ چشم انداز روابط روسيه و اتحاد آتلانتيك شمالى را مورد بحث قرار دادند. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرگى لاوروف وزير امور خارجه روسيه و ينس استولتنبرگ دبير كل ناتو روز جمعه در حاشيه كنفرانس مونيخ چشم انداز روابط روسيه و اتحاد آتلانتيك شمالى را مورد بحث قرار دادند.

وزارت امور خارجه روسيه در بيانيه ای اعلام كرده كه در اين جلسه وضعيت فعلى و چشم انداز روابط بين روسيه و ناتو مورد بحث قرار گرفته، و همچنين به بحث در رابطه با مسائل بين المللى و اروپا پرداختند.
پيش از اين استولتنبرگ گفته بود كه در اين ديدار با لاوروف موضوع اوكراين مطرح شده بود و نسبت به پيشرفت روابط روسيه و ناتو پس از مذاكرات ابراز اميدوارى كرده بود.
كنفرانس امنيت بين المللى روز جمعه در مونيخ برگزار شد.
ناتو در سال ٢٠١٤ پس از شدت گرفتن بحران اوكراين روابط خود با روسيه را به تعليق درآورد و به مدت دو سال، يعنى تا آوريل ٢٠١٦ جلسه اى بين اين دو صورت نگرفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала