هدف گیری دقیق دختری که طرفداران بسیاری در شبکه های اجتماعی کسب کرده است (ویدئو)

© Sputnik / Ramil SitdikovРебенок в магазине олимпийских сувениров в Рио-де-Жанейро
Ребенок в магазине олимпийских сувениров в Рио-де-Жанейро - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی کلیپی در یوتیوب منتشر شده که تبدیل به سوژه ای داغ در بسیاری از شبکه های اجتماعی گشته است و همچنان دست به دست می چرخد.

دختری که حدودا 6 سال دارد با هدف گیری عالی که انجام می دهد موفق می شود وسایل را به صورت درست در سر جای معین خود قرار دهد.

در این کلیپ مشاهده می شود که این دختر کوچولو حتی قادر است از پشت اجسام را در سر جای خود هدف گیری کند و اقدام به پرت کردن آنان نماید.
این کودک حتی با ضربه بر قاشقی که روی میز است قادر است آن را به درون لیوان هدایت کند.
او اقدام به هدف گیری و پرتاب شیر پاکتی به یخچال درست در سر جای خود می کند. از عجیب ترین و باور نکردنی ترین هدف گیری های او پرتاب سی دی از فاصله نسبتا دور و از پشت سر به درون سی دی رم می باشد. گفتنی است که خود او نیز پس از انجام پرتاب موفقیت آمیز تعجب می کند.
او حتی قادر است که از پشت سر نان تست را به تستر در جای مشخص نان پرتاب کند با اینکه محل آن بسیار نازک است.
یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر نیز کلیپی از این دختر منتشر کرده است و لقب باورنکردنی را به هدف گیری های فوق العاده او داده است.

گفتنی است که این هدف گیری دقیق او می تواند به علت قوه یادگیری ذهن او برای انجام محاسبات پیچیده باشد. ذهن این کودک قادر است با آزمون و خطا اقدام به یادگیری فرمولی دقیق برای هدف گیری اجسام به محل تعیین شده بنماید.
در همین زمان کاربران دیگری نیز بر این عقیده اند که این موضوع حاصل تمرین و تست های پی در پی است و بدون شک او صدها باز نیز موفق یه انجام این کار نشده است.
در هر صورت، ویدیوی این کودک توجه بازدید کننده های بسیاری را در شبکه های اجتماعی به خود جلب کرده است و هر روز توسط کاربران بیشتری به اشتراک گذاشته می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала