کاهش وزن شديد زن استراليايي تنها با استفاده از يک نرم افزار در تلفن (عکس)

© Fotolia / Ollyزن چاق آمریکایی
زن چاق آمریکایی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری دیلی میل، یکی از شهروندان استرالیایی در شهر آدلاید، پس از استفاده از یک نرم افزار کاهش وزن و دانلود آن بر روی تلفن خود، توانست 62 کیلوگرم از وزن خود را کم نمود. این نرم افزار میزان کالری روزنامه را محاسبه می نماید.

جاسمین نورمن اهل استرالیا، در طی 11 سال به علت مشکلات هورمونی دچار اختلال در تغذیه و متابولیسم بدن شده بود. وی از سنین نوجوانی از اضافه وزن رنج می برد، ایشان با تغذیه نامناسب و همچنین خوردن غذاهای فست فود مسئله چاقی خود را تشدید نمود، تا جایی که وزن وی به 140 کیلوگرم رسید.

این دختر استرالیایی، برای رفع این مشکل تمام برنامه غذایی روزانه خود را در برنامه نرم افزار MyFitnessPal به ثبت می رساند. بر اساس این برنامه نرم افزاری، وی در روز حداکثر می توانست 1200 کالری مصرف نماید.

جاسمین، همچنین هر روز با انجام حرکات ورزشی توانست 50 کیلوگرم وزن کم نماید، از سوی دیگر وی 8 هزار دلار صرف عمل جراحی برداشتن پوست اضافی پدیدآمده پس از کاهش وزن شدید نمود. اکنون این دختر 24 ساله استرالیایی حامی اصلی دیگر اعضای خانواده خود، همچنین دیگر افراد چاق در حل بحران اضافه وزن آنها می باشد. به نقل از جاسمین: "حداقل کاری که من می توانم انجام دهم کمک به افرادی است که اضافه وزن دارند و فکر می کنند هرگز نمی توانند لاغر شوند، این وظیفه من است". 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала