رئیس دولت جمهوری اینگوشتیا روسیه : سوری ها از جنگ خسته شده اند و مصالحه ممکن است

© Sputnik / Igor RussakГлава Республики Ингушетия Юнус-Бек Евкуров в павильоне МИА "Россия сегодня" на XX Петербургском международном экономическом форуме
Глава Республики Ингушетия Юнус-Бек Евкуров в павильоне МИА Россия сегодня на XX Петербургском международном экономическом форуме - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یونس بیک یوکوروف، رئیس دولت جمهوری اینگوشتیا روسیه معتقد است سوری ها در شرایط خستگی آنها از جنگ و تحولات رخ داده در آرایش تیروهای سیاسی در اروپا و امریکا از امکان متارکه جنگ و مصالحه برخوردار هستند.

یوکوروف در مصاحبه با اسپوتنیک گفت:" متارکه جنگ و مصالحه تحقق خواهد یافت. اولا:مردم و کسانی که می جنگند، خسته شده اند. منظور من تروریست های بین المللی نیست که همچون غازهای وحشی از همه جاها به آنجا پرواز کرده اند. منظورم اعضای ارتش آزاد سوریه، معارضان و شبه نظامیان مخالف رژیم بشار اسد است که خسته شده اند و می فهمند که صلح بد بهتر از هر جنگ خوب است".
به گفته رئیس دولت اینگوشتیا، نشست در پشت میز مذاکره، امکانی برای تنفس و استراحت نیروهای سیاسی گوناگون در سوریه است.
یونس بیک یوکوروف افزود معارضان سوری درک می کنند که پس از انتخاب رئیس جمهور جدید در آمریکا تغییرات مشخصی در آرایش نیروهای سیاسی رخ می دهد و روحیات مردم در آلمان و فرانسه ، کشور های کلیدی اروپا نیز رو به تغییر است و ممکن است فردا میزان کمک ها به آنها در مقایسه با زمان حکومت اوباما یا زمان فعلی که مرکل در آلمان و اولاند در فرانسه بر سر کار هستند، بسیار کمتر شود و این نکات آنها را مجبور می کند پشت میز مذاکره نشسته و به توافق برسند.
رئیس دولت جمهوری اینگوشتیا خاطرنشان ساخت:" اشکال رسیدن به توافق در سوریه با توجه به تجربه جهانی ممکن است گوناگون باشد. در مرحله اول هر کس در منطقه خود به نظارت پرداخته و مراقب حفظ نظم و رفتار شبه نظامیان مسلح در آنجا خواهد بود".

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала